×
×

اخواص و روایتی دیگر از تصنیفی قدیمی

  • کد نوشته: 52975
  • موسیقی ایرانیان
  • پنجشنبه, ۱۱ام اردیبهشت ۱۳۹۳
  • ۱۰ دیدگاه
  • قطعه «هجر روی تو» به خوانندگی، آهنگسازی و تنظیم «پوریا اخواص» در دسترس مخاطبین موسیقی ایرانیان قرار گرفت. در ادامه می توانید این قطعه را با اجازه صاحب اثر آنلاین بشنوید و در صورت تمایل دانلود نمایید.
    + این قطعه از سوی پوریا اخواص به مخاطبین موسیقی ایرانیان تقدیم شده است

    اخواص و روایتی دیگر از تصنیفی قدیمی
  • پوریا اخواص (عکس از حمیدرضا شیرمحمدى)

    پوریا اخواص (عکس از حمیدرضا شیرمحمدى)

    موسیقی ایرانیان – صنم قلی زاده: قطعه «هجر روی تو» به خوانندگی، آهنگسازی و تنظیم «پوریا اخواص» در دسترس مخاطبین موسیقی ایرانیان قرار گرفت.

    به گزارش خبرنگار موسیقی ایرانیان، «هجر روی تو» عنوان یک تصنیف قدیمی به روایت «میرزا علی اکبر خرم قزوینی» است که «پوریا اخواص» در جدیدترین تجربه موسیقایی اش آن را به مرحله اجرا گذاشته است، طرح آوازی متفاوت، سازبندی با اصالت و ملودی نوستالژیک از جمله ویژگی‌های این قطعه هست که در دستگاه شور اجرا شده است.

    در ساخت این تصنیف، علاوه بر اخواص که اجرای آواز، ساخت موسیقی و تنظیم را به عهده داشته، علی اصغر عربشاهی (تار)، حمید خوانساری (عود) و سینا خشک بیجاری (تنبک) به عنوان نوازنده همکاری داشته‌اند و مهرداد حسن‌پور هم صدابرداری، میکس و مسترینگ را به عهده داشته است. همچنین خود اخواص در این قطعه «قیچک آلتو» نواخته است.

    در ادامه می توانید این قطعه را با اجازه صاحب اثر و از طریق سایت موسیقی ایرانیان آنلاین بشنوید و در صورت تمایل دانلود نمایید.

    + دانلود قطعه «هجر روی تو» با صدای «پوریا اخواص»

    https://musiceiranian.ir/?p=52975
       

    مطالب مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *