×
×

با اجازه صاحب اثر و از طریق سایت موسیقی ایرانیان

  • کد نوشته: 52966
  • موسیقی ایرانیان
  • پنجشنبه, ۱۱ام اردیبهشت ۱۳۹۳
  • ۰
  • سروش دادخواه ترانه سرای مطرح کشورمان اولین قطعه با صدای خودش را منتشر کرد. در ادامه می توانید قطعه «آرامش» را از طریق سایت موسیقی ایرانیان آنلاین بشنوید و در صورت تمایل دانلود نمایید.

    با اجازه صاحب اثر و از طریق سایت موسیقی ایرانیان
  • Original Image(Small Size)موسیقی ایرانیان – هاتف حسینی: سروش دادخواه ترانه سرای مطرح کشورمان اولین قطعه با صدای خودش را منتشر کرد.

    به گزارش خبرنگار موسیقی ایرانیان، سروش دادخواه که پیش از این با خواننده های سرشناسی همکاری داشته است، اولین قطعه با صدای خودش را منتشر کرده است. ترانه این قطعه شنیدنی را سروش دادخواه، خود سروده وملودی آن را خودش ساخته و وظیفه تنظیم آن را مهرداداحمدزادهبرعهده داشته است.

    او همچنین در ارتباط با این قطعه به خبرنگار ما گفت: برای ورود به عرصه خوانندگی و همچنین ساخت این قطعه مدتها پیش تصمیم گرفته بودم و این نبوده که بخواهم یک شبه تصمیم به چنین کاری  بگیرم. تنظیم این قطعه تاکنون سه بار کاملاً تغییر کرده تا به عنوان اولین قطعه با صدای خودم بتواند نظر خودم و البته مخاطبانم را جلب کند.به زودی کارهای دیگری با صدای این خواننده منتشر خواهد شد.

    در ادامه می توانید قطعه «آرامش» با صدای سروش دادخواه را از طریق سایت موسیقی ایرانیان آنلاین بشنوید و در صورت تمایل دانلود نمایید.

    + دانلود قطعه «آرامش»

    «آرامش» را آنلاین بشنوید:

    https://musiceiranian.ir/?p=52966
       
    برچسب ها سروش دادخواه

    مطالب مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *