×
×

«باز هم صبر میکنیم تا شاید راهی برای خروج از این بن بست پیدا شود»

  • کد نوشته: 52477
  • موسیقی ایرانیان
  • یکشنبه, ۳۱ام فروردین ۱۳۹۳
  • ۴ دیدگاه
  • علی پهلوان خواننده موسیقی پاپ ایران و عضو گروه «آریان» با انتشار یادداشتی درباره حواشی چند وقت اخیر این گروه توضیح داد.
    در شرایط فعلی تقریبا میشه گفت که به بن بست رسیدیم. بن بستی که به حضور یا عدم حضور من هم ارتباطی ندارد

    «باز هم صبر میکنیم تا شاید راهی برای خروج از این بن بست پیدا شود»
  • علی پهلوان

    علی پهلوان

    موسیقی ایرانیان – مرضیه همتی: علی پهلوان خواننده موسیقی پاپ ایران و عضو گروه «آریان» با انتشار یادداشتی درباره حواشی چند وقت اخیر این گروه توضیح داد.

    به گزارش خبرنگار موسیقی ایرانیان، خیلی سال است که از انتشار اولین آلبوم گروه موسیقی پاپ «آریان» به خوانندگی علی پهلوان و پیام صالحی می‌گذرد؛ گروهی که در همان روزهای اول انتشار آلبومشان به یک بمب خبری تبدیل شد و کاست‌های این گروه در سراسر ایران دست به دست می‌چرخید، اما چند سالی می شوذ که آریان هیچ فعالیت رسمی در موسیقی کشور ندارد  و اکثر اعضای این گروه هم به فعالیت های شخصی خودشان در زمینه موسیقی مشغول هستند.

    علی پهلوان درباره ادامه فعالیت ها و خواشی گروه آریان یادداشتی را منتشر کرده است که در ادامه می توانید دنبال کنید.

    «بالاخره اعضای گروه آریان به یک اجماع کلی در مورد بحث آلبوم و فعالیت های گروه آریان رسیدند و من الان به خودم اجازه دادم که در این مورد صحبت کنم. آریان پنج اثری است که ساخت آن یک و نیم سال طول کشیده و مجوزش دو سال. اتفاق ناگواری که برای این اثر افتاده این هست که متاسفانه با گذشت زمان تاثیر پذیری آثار به علت نوع تنظیم آنها و سبک کاریشان از بین رفته و صحبت های اخیر من با دوستانم در گروه به این جا رسیده که نظرها در این مورد یکی شده. پیشتر این اجماع وجود نداشت و بعضی معتقد بودند که باید آلبوم را با حذف چند تا از ترک هایش با چیزی حدود پنج شش ترک جدید عرضه کرد، الان حداقل نظر ها براین اساس است که این اثر در شرایط فعلی و با اینکه مجدد میکس و مستر شده جوابی را که باید نخواهد داد.

    از طرفی از انجایی که امتیاز آثار سه آلبوم اول گروه آریان طی یک قرارداد و آلبوم چهارم بدون قرارداد در اختیار شرکت ترانه شرقی هست، اعضای گروه به این نتیجه رسیدند که با توجه به وضعیت چهار پنج سال اخیر گروه آریان با ترانه شرقی صحبتی شود تا ببینیم با چه شرایطی میشود امتیاز آثار در اختیار خود گروه قرار گیرد تا در صورتی که گروه خواست بعضی فرصت ها که ممکن است ترانه شرقی علاقه ای به آن ها ندارد، بپذیرد تا از این شرایط کم کاری خارج شویم.

    پیام صالحی قرار شد به نمایندگی از گروه با ترانه شرقی صحبت کند که نتیجه ی این مذاکره برای ما اصلا عملی نبود. بنابراین در شرایط فعلی تقریبا میشه گفت که به بن بست رسیدیم. بن بستی که به حضور یا عدم حضور من هم ارتباطی ندارد چون این شرایط در هر صورت عملی نیست.

    پیام در حال حاضر به کار های تکی اش ادامه میده که عموما آثاری هستند ساخته ی افرادی خارج از گروه آریان و به دور از سبک آریان. هر کدوم از اعضاء هم برای خودشان ممکن است کاری انجام دهند و یا به هم کمک کنند. کما اینکه همچنان منتظر آلبوم دوم ویلن سیامک هم هستیم.

    من تا به امروز با این تعصب که باید تمام وقتی را که برای خوانندگی میذارم صرف گروه آریان کنم فعالیت خوانندگی تکی نکردم و همیشه دوست داشتم در کنار دوستانم در گروه اجرا کنم ولی متاسفانه این بن بست به سمتی می رود که شاید لازم باشه من هم فکری به حال خودم بکنم، جدای از این تا به امروز صبر کردیم، باز هم صبر میکنیم تا شاید راهی برای خروج از این بن بست پیدا شود و ما آریانیها را روزی در کنار هم روی صحنه ببینید.

    همیشه با این که این دل نگرونه، یه بهار پشت زمستون و خزونه؛ میدونم خدای ما که مهربونه، ما رو باز به هم دوباره میرسونه… شاید … یه روزی»

    https://musiceiranian.ir/?p=52477
       

    مطالب مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *