×
×

به سرپرستی حسین علیزاده

  • کد نوشته: 51604
  • موسیقی ایرانیان
  • سه شنبه, ۲۷ام اسفند ۱۳۹۲
  • ۰
  • آلبوم تصویری «باده تویی» تازه ترین اثر حسین علیزاده با همراهی گروه موسیقی هم آوایان توسط موسسه «ققنوس» منتشر شد.
    +محمد معتمدی، پوریا اخواص، راحله برزگری و صبا حسینی به عنوان خواننده در این آلبوم حضور دارند

    به سرپرستی حسین علیزاده
  • کنسرت گروه هم آوایان (برای بزرگنمایی تصویر کلیک کنید)

    کنسرت گروه هم آوایان (برای بزرگنمایی تصویر کلیک کنید)

    موسیقی ایرانیان – صنم قلی زاده: آلبوم تصویری «باده تویی» تازه ترین اثر حسین علیزاده با همراهی گروه موسیقی هم آوایان توسط موسسه «ققنوس» منتشر شد.

    به گزارش خبرنگار موسیقی ایرانیان، این مجموعه با عنوان «باده تویی» به تازه ترین کنسرت گروه هم آوایان به سرپرستی حسین علیزاده اختصاص دارد که در مهرماه سال ۹۲ در محل ساین همایشهای برج میلاد شهر تهران برگزار شد.

    این اثر شامل یک دی وی دی صوتی و یک دی وی دی تصویری است که قطعات بخش موسیقی سنتی کنسرت به همراه بخش هایی از پشت صحنه و گالری عکس را در بر می گیرد.

    قطعات سماع، مثنوی، سرمست، بداهه نوازی سه تار، نغمه جان سوز، هنگام، باده توئی و بیا تا گل برافشانیم در این مجموعه عرضه شده است که البه اشعار این آثار از مولانا، محمد حسین شهریار، نیما یوشیج و سلمان ساوجی انتخاب شده است.

    شایان ذکر است که در این مجموعه حسین علیزاده (شورانگیز)، پژمان حدادی (تنبک و سازه های کوبه ای)، سیامک جهنگیری (نی)، بهنام سامانی (دف و سازهای کوبه ای)، نگار بوبان (عود)، پریچهر خواجه (قانون)، رادمان توکلی (تار)، علی بوستان (سه تار)، سینا جهان آبادی (کمانچه)، سیاوش برهانی (بم تار)، محمد انشائی (قیچک)، محمد معتمدی، پوریا اخواص، راحله برزگری و صبا حسینی به عنوان خواننده ایفای نقش می کنند.

    علاقه مندان برای تهیه این اثر به صورت نسخه اصلی می توانند به مراکز معتبر فروش محصولات فرهنگی و هنری سراسر کشور مراجعه نمایند.

    https://musiceiranian.ir/?p=51604
       

    مطالب مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *