×
×

خبری خوش برای هنرجویان موسیقی که تمایل به ادامه تحصیل در خارج از کشور را دارند

  • کد نوشته: 51357
  • موسیقی ایرانیان
  • شنبه, ۲۴ام اسفند ۱۳۹۲
  • ۴ دیدگاه
  • اقبال به هنرمندان ایرانی در کانادا به جهت شایستگی‌هایی که از خود نشان داده‌اند موجب اختصاص جایگاه به موسیقی ایرانی در دانشگاه شد.
    +شرط پذیرش در این دانشگاه قبولی در دو آزمون ورودی است 

    خبری خوش برای هنرجویان موسیقی که تمایل به ادامه تحصیل در خارج از کشور را دارند
  • حسین بهروزی نیا

    حسین بهروزی نیا

    موسیقی ایرانیان: اقبال به هنرمندان ایرانی در کانادا به جهت شایستگی‌هایی که از خود نشان داده‌اند موجب اختصاص جایگاه به موسیقی ایرانی در دانشگاه شد.

    حسین بهروزی نیا، نوازنده بربط گروه دستان و آهنگساز که سالهاست در کانادا اقامت دارد از دو سال گذشته در کامیونیتی کالج ونکوور در کانادا مشغول به تدریس است و اخیرا به عضویت شورای مشورتی دپارتمان موسیقی درآمده، در خبری به خبرنگار موسیقی ایرانیان اعلام کرد که با توجه به جایگاهی که در دانشکده برای موسیقی ایرانی و توجه به هنرجویان ایرانی فراهم آورده توانسته است مجوز پذیرش دانشجوی موسیقی از ایران برای سازهای خارجی و ایرانی را از ترم آینده (ماه سپتامبر) بگیرد که مطمئمنا هنر بهروزی‌نیا درمقبولیت این امر بی تاثیر نبوده است.

    شرط پذیرش در این دانشگاه قبولی در دو آزمون ورودی است که اولی توسط حسین بهروزی‌نیا ارزیابی خواهد شد و آزمون دوم از طریق اسکایپ توسط مسئولینی از دانشگاه صورت خواهد گرفت.

    شایان ذکر است که دانشجویان در سطح دیپلم و لیسانس می توانند برای پذیرش در این دانشگاه اقدام نمایند و در صورت لزوم می توانند با نوازنده صاحب سبک بربط به آدرس behroozinia@yahoo.com مکاتبه کنند.

    https://musiceiranian.ir/?p=51357
       

    مطالب مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *