×
×

سومین آلبوم امامی در راه است!

  • کد نوشته: 50624
  • موسیقی ایرانیان
  • یکشنبه, ۱۱ام اسفند ۱۳۹۲
  • ۰
  • مسعود امامی خواننده آلبوم های «امون بده» و «دوباره» پیش از انتشار سومین آلبوم خود برای دومین بار در اریکه ایرانیان شهر تهران به روی صحنه می رود.
    +این کنسرت ۱۶ اسفند ماه برگزار می شود

    سومین آلبوم امامی در راه است!
  • AB-mp4-3748موسیقی ایرانیان – هاتف حسینی: مسعود امامی خواننده آلبوم های «امون بده» و «دوباره» پیش از انتشار سومین آلبوم خود برای دومین بار، روز ۱۶ اسفند در اریکه ایرانیان شهر تهران به روی صحنه می رود.

    مسعود امامی که سومین آلبوم خود را «همیشگی» نامگذاری کرده است در ارتباط با این کنسرت به خبرنگار موسیقی ایرانیان گفت: «بر اساس برنامه ریزی های قبلی بنا بود آلبوم در ماه بهمن منتشر شود و پس از آن این کنسرت برگزار شود ولی از آنجایی که تاریخ انتشار آلبوم ها در ایران دست خواننده نیست این آلبوم در بهمن ماه منتشر نشد و ما تصمیم گرفتیم کنسرتمان پای برجا باشد.»

    وی افزود: «در این کنسرت قطعاتی از آلبوم جدیدم «همیشگی» در کنسرت ۱۶ اسفند اجرا خواهد شد و در کنار آنها قطعاتی از دو آلبوم گذشته را نیز به روی صحنه می بریم. امسال سال خوبی برای من بود و توانستم به بیشتر اهدافم از جمله برگزاری کنسرت و تولید آلبوم جدید برسم.»

    شایان ذکر است که مسعود امامی پیش از این سوم آبان سال جاری پس از ۵ سال اولین کنسرت خود را در اریکه ایرانیان برگزار کرد که با استقبال بسیار خوب مخاطبان نیز رو به رو شد.

    https://musiceiranian.ir/?p=50624
       
    برچسب ها مسعود امامی

    مطالب مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *