×
×

گزارش تصویری موسیقی ایرانیان از کنسرت پاشایی در چالوس

  • کد نوشته: 50225
  • موسیقی ایرانیان
  • یکشنبه, ۴ام اسفند ۱۳۹۲
  • ۱ دیدگاه
  • مرتضی پاشایی خواننده آلبوم «یکی هست» این روزها به شدت درگیر اجراهای تور شهرستان خود است و طی روزهای گذشته نیز در شهرهای شمالی کشور به اجرای کنسرت پرداخته است.
    +یادداشت مرتضی پاشایی درباره شایعه های پیرامون این خواننده

    گزارش تصویری موسیقی ایرانیان از کنسرت پاشایی در چالوس
  • برای بزرگمایی تصویر کلیک کنید

    برای بزرگمایی تصویر کلیک کنید

    موسیقی ایرانیان – صنم قلی زاده: مرتضی پاشایی خواننده آلبوم «یکی هست» این روزها به شدت درگیر اجراهای تور شهرستان خود است و طی روزهای گذشته نیز در شهرهای شمالی کشور به اجرای کنسرت پرداخته است.

    به گزارش خبرنگار موسیقی ایرانیان، پاشایی هفته گذشته به مدیریت مهدی کرد در شهر چالوس و با استقبال مخاطبین به اجرای برنامه پرداخت.

    شایعه سازان، برای این خواننده نیز شایعه هایی درست کرده بودند که اجرای قوی و انرژی مثبت مرتضی پاشایی پاسخ قاطعی به این حاشیه ها داد، خود پاشایی نیز در صفحه شخصی اش در این زمینه یادداشتی را منتشر کرده است که در ادامه می توانید دنبال کنید:

    «خوشبختانه بر خلاف شایعاتی که این روزها در مورد خودم و مخصوصاً وضعیت جسمانی ام به گوشم می رسد سرحال و با قدرت روی صحنه کنسرتها حاضرم. در چند روز اخیر در خدمت مردم خوبِ ایلام بندر عباس عسلویه لاهیجان گرمسار و چالوس و چند شهر دیگربودم . به لطف خداوند تمامی اجراها به بهترین شکل انجام شده . ۶ ام اسفند ماه در تهران مثل همیشه برای مردم خوبمان خواهم خواند و بعد از آن هم ادامه تور شهرستانها را برگزار خواهم کرد. نمی دانم علت این همه شایعه پراکنی چیست ولی به زودی در مصاحبه ای تمام حرفهایم را با هوادارانم خواهم زد.»

    در ادامه می توانید عکسهای موسیقی ایرانیان (علی اکبر رهنمایی) از این کنسرت را ببینید.

    https://musiceiranian.ir/?p=50225
       
    برچسب ها مرتضی پاشایی

    مطالب مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *