×
×

پایگاه بین المللی موسیقی ایرانیان اولین گام در راستای جهانی کردن موسیقی ایرانی

  • کد نوشته: 4956
  • موسیقی ایرانیان
  • یکشنبه, ۳۰ام آبان ۱۳۸۹
  • ۴ دیدگاه
  • اولین رسانه‌ی بین المللی موسیقی رسمی کشور به زبان انگلیسی با آدرس en.musiceiranian.ir و با نام “پایگاه بین المللی موسیقی ایرانیان” شروع به کار کرد. این پایگاه که توسط نهاد خصوصی و جمعی از موسیقی‌دوستان، کارشناسان و مترجمان جوان کشور بدون هیچ‌گونه سرمایه‌‌ای راه اندازی شده

  • اولین رسانه‌ی بین المللی موسیقی رسمی کشور به زبان انگلیسی با آدرس en.musiceiranian.ir و با نام “پایگاه بین المللی موسیقی ایرانیان” شروع به کار کرد. این پایگاه که توسط نهاد خصوصی و جمعی از موسیقی‌دوستان، کارشناسان و مترجمان جوان کشور بدون هیچ‌گونه سرمایه‌‌ای راه اندازی شده است جزوی از مجموعه‌ی موسیقی ایرانیان محسوب می شود.

    مجموعه‌ی موسیقی ایرانیان متشکل از سه رسانه‌ی “سایت موسیقی ایرانیان”، “مجله‌ موسیقی ایرانیان” و “پایگاه بین المللی موسیقی ایرانیان (به زبان انگلیسی)” می باشد که سایت موسیقی ایرانیان با آدرس musiceiranian.ir غالبا رسالت خبری یک رسانه‌ی موسیقیایی را بر عهده دارد و‌ مجله موسیقی ایرانیان که به زودی نهمین شماره‌اش هم منتشر خواهد شد، رسالت تحلیلی وضعیت موسیقی کشور را عهده دار است.

    پایگاه بین المللی موسیقی ایرانیان بر اساس ایده و آرمان های مدیرانش خواهد کوشید در اولین گام خود رویدادهای مهم موسیقی رسمی کشور در سبک های مختلف موسیقی دستگاهی، تلفیقی، پاپ، کلاسیک، محلی، راک و غیره‌ را به زبان انگلیسی پوشش خبری دهد، و در گام بعدی با کمک و ارتباط برقرار کردن با موسسات، رسانه‌ها، هنرمندان و شخصیت های موسیقی غربی و شرقی خارج از کشور در راه شناساندن زیبایی‌های موسیقی ایرانی به مخاطبان غیر ایرانی گام بردارد.

    بی‌شک نبود هیچ‌گونه سرمایه‌ی دنیوی اعم از مالی،‌ سیاسی، رابطه‌ای و حتی معنوی باعث خواهد شد هر مجموعه‌ای کندتر به سمت اهداف خود نزدیک شود، به همین سبب مدیران موسیقی ایرانیان اذعان دارند که ضعف های بسیاری در هر سه رسانه‌ وجود دارد که امید است با کمک مخاطبان، هنرمندان، اهالی رسانه و شرکت های موسیقی داخل کشور بتوانند روز به روز کاستی ها و اشکالات این مجموعه را اصلاح کنند و قادر باشند به سهم خود هر چند اندک پیشرفتی در موسیقی ایران بوجود آورند.

    همچنین قابل ذکر است که موسیقی‌دوستان محترم برای بازدید از پایگاه بین المللی موسیقی ایرانیان علاوه بر مراجعه به آدرس en.musiceiranian.ir می توانند از iraniansmusic.ir هم وارد این پایگاه شوند.

    در ادامه می توانید متنی را که مدیران موسیقی ایرانیان در باب موضوعاتی چون “افتتاح پایگاه بین المللی موسیقی ایرانیان”، “شماره‌ی جدید مجله موسیقی ایرانیان”، “سرقت مطالب این مجموعه توسط رسانه‌های گوناگون” به همراه بیان واقعیاتی در مورد بی اعتبار بودن جشنواره‌های رسانه‌های دیجیتال، جشنواره‌ ملی جوان ایرانی، جشنواره وب ایران و … آماده کرده اند را اینجا مطالعه کنید.

    https://musiceiranian.ir/?p=4956
       
    برچسب ها

    مطالب مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *