×
×

آلبوم گروه موسیقی «چارتار» منتشر می شود

  • کد نوشته: 49038
  • موسیقی ایرانیان
  • شنبه, ۱۹ام بهمن ۱۳۹۲
  • ۶ دیدگاه
  • تیزر آلبوم «باران تویی» از گروه موسیقی «چارتار» با بازی مهناز افشار منتشر شد. در ادامه می توانید این تیزر را از طریق سایت موسیقی ایرانیان دانلود کنید.

    آلبوم گروه موسیقی «چارتار» منتشر می شود
  • IMAGE635269439114739034موسیقی ایرانیان – سودا مولائی: تیزر آلبوم «باران تویی» از گروه موسیقی «چارتار» با بازی مهناز افشار منتشر شد.

    به گزارش خبرنگار موسیقی ایرانیان،  آلبوم «باران تویی» به زودی منتشر می شود و قبل از انتشار آن، تیزری با بازی مهناز افشار هنرپیشه بنام سینمای ایران تولید شده است که از طریق اینترنت در دسترس مخاطبین قرار گرفت، همچنین این بازیگر در آلبوم گروه چارتار به دکلمه برخی از اشعار پرداخته است.

    گروه موسیقی «چارتار» فعالیت خود را از ۲ سال پیش با انتشار تک‌آهنگ‌هایی در فضای مجازی آغاز کرد. اشعار و ترانه‌ها و همچنین لحن و صدای خواننده که برگرفته و استوار بر ادبیات و موسیقی کلاسیک ایرانی است از یک سو و همچنین ملودی‌های پویا و تنظیم‌های مدرن از سوی دیگر، فضای متفاوتی را در موسیقی این گروه به وجود آورده که مخاطبان زیادی را نیز علاقه‌مند خود کرده است. آرش فتحی آهنگساز، احسان حائری ترانه‌سرا، آیین احمدی‌فر تنظیم‌کننده و آرمان گرشاسبی به عنوان خواننده اعضای چارتار را تشکیل می دهند.

    شایان ذکر است که تازه ترین آلبوم این گروه موسیقایی با عنوان «باران تویی» به تهیه کنندگی سید محمد حسین مقدس تفرشی وارد بازار موسیقی خواهد شد.

    در ادامه می توانید تیزر رسمی آلبوم «باران تویی» از گروه موسیقی «چارتار» را از طریق سایت موسیقی ایرانیان دانلود کنید.

    + دانلود تیزر «چارتار»

    https://musiceiranian.ir/?p=49038
       

    مطالب مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *