×
×

با آهنگسازی فواد حجازی

  • کد نوشته: 4787
  • موسیقی ایرانیان
  • یکشنبه, ۲۳ام آبان ۱۳۸۹
  • ۰
  • ساخت نماهنگ «سجاده عشق» بر اساس ترانه‌ی «سجاده عشق» به خوانندگی علیرضا عصار و آهنگسازی فواد حجازی آغاز شد. به گزارش سرویس تلویزیون و رادیو ایسنا، این نماهنگ از چهارم آبان ماه وارد مرحله‌ی پیش تولید شده است و اکنون مرحله تصویربرداری خود را به کارگردانی بابک ثقفی می‌گذراند. در این کلیپ همراه با صدای […]

  • ساخت نماهنگ «سجاده عشق» بر اساس ترانه‌ی «سجاده عشق» به خوانندگی علیرضا عصار و آهنگسازی فواد حجازی آغاز شد.

    به گزارش سرویس تلویزیون و رادیو ایسنا، این نماهنگ از چهارم آبان ماه وارد مرحله‌ی پیش تولید شده است و اکنون مرحله تصویربرداری خود را به کارگردانی بابک ثقفی می‌گذراند. در این کلیپ همراه با صدای علیرضا عصار تصاویری از ظهر عاشورا در شهرک سینمایی غزالی به تصویر کشیده می‌شود.

    تهیه کنندگی این نماهنگ را سید مجتبی حسینی بر عهده دارد.سیدمجتبی حسینی علاوه بر تهیه‌کنندگی، به عنوان مشاور مذهبی همراه این گروه خواهد بود. مجری طرح این پروژه نیز سیدمحمدمهدی موسوی فراز و مدیر تولید آن درنا مدنی است.

    دیگر عوامل این پروژه عبارتند از: نویسنده: حسین مهکام و بابک ثقفی، مدیر تصویربرداری: کوهیار کلاری، طراح صحنه و لباس: کیارش قوام زاده، برنامه ریز و دستیار اول کارگردان: فواد چاومه، منشی صحنه: بهناز تاجیک، دستیار کارگردان: امید جاوید نیک، طراح چهره‌پردازی: سید جلال موسوی، جلوه‌های ویژه میدانی: محسن روزبهانی، تدوین: شوکا زندباف، مسؤول گروه بدلکاران: علیرضا فتحی، روابط عمومی و عکاس: سیدمحمدحسین موسوی فراز، مدیر تدارکات: مجتبی اوجاقی.

    https://musiceiranian.ir/?p=4787
       
    برچسب ها

    مطالب مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *