×
×

قطعه مرتضی پاشایی از تلویزیون پخش نشد!

  • کد نوشته: 47351
  • موسیقی ایرانیان
  • یکشنبه, ۲۹ام دی ۱۳۹۲
  • ۱ دیدگاه
  • تیتراژ سریال «عصر پائیزی» که قرار بود دیشب با صدای مرتضی پاشایی خواننده خوش صدای موسیقی پاپ ایران به روی آنتن شبکه یک سیما برود، در آخرین لحظات به دلایل نامعلوم غیر قابل پخش اعلام شد و همین موضوع برای خواننده اثر دلیلی شد برای انتشار این قطعه در فضای مجازی که در ادامه می توانید از موسیقی ایرانیان دانلود کنید.
    +مرتضی پاشایی چندی پیش از حضور مافیا در صداوسیما و فعالیت تنها برخی از خواننده در این سازمان انتقاد کرده بود

    قطعه مرتضی پاشایی از تلویزیون پخش نشد!
  • SONY DSCموسیقی ایرانیان – سودا مولائی: تیتراژ سریال «عصر پائیزی» که قرار بود دیشب با صدای مرتضی پاشایی خواننده خوش صدای موسیقی پاپ ایران به روی آنتن شبکه یک سیما برود، در آخرین لحظات به دلایل نامعلوم غیر قابل پخش اعلام شد و همین موضوع برای خواننده اثر دلیلی شد برای انتشار این قطعه در فضای مجازی که در ادامه می توانید از موسیقی ایرانیان دانلود کنید.

    به گزارش خبرنگار موسیقی ایرانیان، ترانه این قطعه سروده مهرزاد امیرخانی است و مرتضی پاشایی کار ساخت ملودی و تنظیم «عصر پائیزی» را برعهده داشته است.

    شایان ذکر است که مرتضی پاشایی چندی پیش از حضور مافیا در صداوسیما و فعالیت تنها برخی از خواننده در این سازمان انتقاد کرده بود.

    در ادامه می توانید «عصر پائیزی» را با اجازه صاحب اثر از طریق سایت موسیقی ایرانیان آنلاین بشنوید و در صورت تمایل دانلود نمایید.

    + دانلود قطعه «عصر پائیزی»

    عصر پاییزی را آنلاین بشنوید:

    https://musiceiranian.ir/?p=47351
       
    برچسب ها مرتضی پاشایی

    مطالب مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *