×
×

به خوانندگی بهرنگ سروی و از سوی موسسه «آوای باربد»

  • کد نوشته: 46948
  • موسیقی ایرانیان
  • دوشنبه, ۲۳ام دی ۱۳۹۲
  • ۰
  • اولین آلبوم رسمی بهرنگ سروی خواننده موسیقی پاپ با نام «دَلی» از سوی موسسه «آوای باربد» وارد بازار موسیقی کشور شد.
    +با حضور مطرح ترین نوازندگان ترکیه

    به خوانندگی بهرنگ سروی و از سوی موسسه «آوای باربد»
  • روی جلد آلبوم دلی (برای بزرگنمایی تصویر کلیک کنید)

    روی جلد آلبوم دلی (برای بزرگنمایی تصویر کلیک کنید)

    موسیقی ایرانیان – سودا مولائی: اولین آلبوم رسمی بهرنگ سروی خواننده موسیقی پاپ با نام «دَلی» از سوی موسسه «آوای باربد» وارد بازار موسیقی کشور شد.

    این اثر دارای ۱۰ قطعه ترکی و فارسی به نام های «دَلی»، «اوریینده ساخلا»، «وای امان»، «عاشق شدم»، «عزیز دوستوم»، «بوسفر کسین»، «اولاد»، «آنا»، «به رنگ سرو» و «سن بانا بیراک» است که کار آهنگسازی و تنظیم این اثر برعهده تویجان، حمید اکبرزاده و یالچین پولاد بوده و ترانه قطعات آلبوم هم توسط سعید بزلی، تویجان، مریم ذاکری، علیرضا بدیع، حسن معرفت و حمیدرضا حسینی سروده شده است. قطعه «عزیز دوستوم» را هم بهرنگ سروی با همراهی حجت اشرف زاده به صورت دو صدایی اجرای کرده است. همچنین میکس و مسترینگ همه قطعات این اثر برعهده تویجان بوده است.

    آلبوم «دَلی» در برترین استودیوهای ترکیه و با همکاری نوازنده های این کشور تولید شده است.

    حجت اشرف زاده خواننده بنام موسیقی ایران که در این اثر برای اجرای قطعه ای، بهرنگ سروی را همراهی کرده است، پیش تر از این نیز در آلبوم «من خود آن سیزدهم» محسن چاوشی به عنوان خواننده مهمان با این هنرمند همکاری داشته است.

    شایان ذکر است، موسسه موسیقی «آوای باربد» که پیش تر از این، آثاری در سبک های موسیقی کلاسیک و سنتی را روانه بازار کرده، با انتشار«دَلی» برای اولین بار است که اثری در سبک پاپ به بازار عرضه کرده است، از دیگر نکات جالب توجه این اثر که با هزینه ی تولید بالا، پرهزینه ترین آلبوم در سال جاری است، می توان به اسپانسری مطرح ترین برندهای ایران از جمله «پروما»، «پیرایوا» و «بهرنگ اولتان» برای انتشار «دَلی» اشاره کرد.

    علاقه مندان برای تهیه این اثر به صورت نسخه اصلی می توانند در سراسر کشور به مراکز معتبر فروش محصولات فرهنگی و هنری مراجعه نمایند.

    https://musiceiranian.ir/?p=46948
       

    مطالب مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *