×
×

حضور گلزار، شهاب رمضان و حمید طالب‌زاده در این کنسرت

  • کد نوشته: 4636
  • موسیقی ایرانیان
  • سه شنبه, ۱۸ام آبان ۱۳۸۹
  • ۲۴ دیدگاه
  • کنسرت سیروان خسروی ۱۳- ۱۴ آبان ماه با حضور میهمانانی چون محمدرضا گلزار، شهاب رمضان، حمید طالب‌زاده و روزبه نعمت‌اللهی در کرج برگزار شد، در ادامه می توانید گزارشی از این کنسرت را بخوانید

  • موسیقی ایرانیان – شیدا ناظریان: کنسرت سیروان خسروی ۱۳- ۱۴ آبان ماه با حضور میهمانانی چون محمدرضا گلزار، شهاب رمضان، حمید طالب‌زاده و روزبه نعمت‌اللهی در کرج برگزار شد، در ادامه می توانید گزارشی از این کنسرت را بخوانید.

    کنسرت قرار بود ساعت ۹ در تالار شهیدان نژاد فلاح کرج شروع شود اما عقربه ی ساعت بر روی ۸:۴۰ قرار گرفته بود و خبری از باز شدن درب ها نبود، صفی طولانی از مردم به همراه بوفه هایی برای فروش خوراکی با بوهایی نامطبوع همه و همه دست بدست هم داده بود تا ازدحام و شلوغی و بی نظمی و زشتی به حد اعلا برسد.
    با گذر زمان و شلوغی هرچه تمام، فضای لابی سالن دیگر شبیه استادیوم شده بود. ساعت ۸:۴۵ دقیقه بود و برخی از سرپا ایستادن دچار پا درد و کمر درد شده و با این پا و اون پا کردن انتظار باز شدن در را می کشیدند، اما با این حال هنوز درها بسته بود و هرزگاهی همچنان صدای تنظیم و کوک سازها از سالن به گوش می خورد.

    بالاخره ساعت ۸:۵۰ دقیقه شد و مخاطبین اجازه‌‌ی ورود به سالن را پیدا کردند، اما با این حال صف به کندی پیش می رفت، عقربه ی ساعت بر روی ۹:۱۵ دقیقه رفت اما نصفی از مردم هنوز بلیط هایشان کنترل نشده بود. بعد از ده دقیقه تقریبا همه وارد سالن شدند و بر روی صندلی هایشان نشستند. برخی هم که دوراندیش یا خوش شانس بودند تازه از راه رسیده بدون معطلی مستقر شدند.

    هرزگاهی مردم با کف و هورا خواستار شروع سریع برنامه بودند اما خبری از سیروان خسروی و گروهش نبود که نبود. ساعت از ۹:۳۵ گذشت و به ۹:۴۵ رسید و در حالی که تقریبا تشویق مردم یکسره شده بود بالاخره سر و کلۀ نوازندگان بر روی صحنه پیدا شد و سیران خسروی اجرای اول خودش را در کرج با ترانۀ دوست داشتنی «تو خیال کردی بری دل من برایت تنگ می شه» آغاز کرد.

    بعد از این قطعه با یک سلام و تشکر و ابراز خوشحالی مختصر از این که در شهری بجز تهران اجرا دارد سریع به ادامه برنامه پرداخت که شاید گوشه ای از این همه تأخیر جبران شود، البته بماند که در این گیر و دار برای دقایقی لیست آهنگ هایش هم گم شده بود.

    او در ادامه، قطعاتی از آلبوم اول و دومش را اجرا کرد، مردم در حین اجرای قطعات خیلی عالی با خواننده محبوبشان همخوانی و همراهی می کردند که تا حدی زشتی بی نظمی های قبل از شروع برنامه با  اجرای زیبا و خوب گروه موسیقی در ذهن مردم از بین رفت.

    متاسفانه در اکثر آهنگ ها صدای خواننده کمتر از صدای سازها به گوش می رسید و این برای هواداران خسروی خیلی خوشایند نبود.

    در ادامه ی برنامه لیست ترانه های مفقودی پیدا شد و سیروان هم از احسان حاجیان مدیر نامه‌ی خود تشکر ویژه کرد. «بهترین ترانه در آلبوم اول کدام است؟» سوالی بود که سیروان خسروی از مردم کرد و در نهایت ترانۀ «باران» از آلبوم اول انتخاب و اجرا شد اما همچنان صدای سیروان در بین صدای موسیقی کمتر از حد معمول بود.
    او بعد از این قطعه تشکر ویژه ای از شرکتهای سپهر مهرماه – نوای نی لبک شرقی و حراست ارشاد کرج و تهران کرد و در ادامه به اجرای ترانۀ ملایم و دل نشین «دلم گرفته بازم یاد روزهای گذشته دارم می افتم» پرداخت.
    او در ادامه بعد از اجرای چند قطعه ی دیگر از میهمانان برنامه چون شهاب رمضان، حمید طالب زاده و نوازندگان گروه چون آرش مقدم (درامز)، آرش سعیدی (گیتار باس)، رضا تاجبخش (پیانو)، امیر میلاد نیک زاد (کی بورد)، امید حاجیلی (ترمپت و پرکاشن) و مسعود همایونی (گیتار الکتریک) تشکر کرد.

    از نکات جالب این کنسرت می توان به یک پیام بازرگانی اشاره کرد که چند دقیقه یک بار مثل زیر نویس بر روی صحنه رفت و آمد می کرد، ظاهرا ً ایشان با آن کت و شلوار آراسته مسئول حراست و کنترل سالن بودند.

    یکی از آهنگ هایی که جو جالبی بر سالن حاکم کرد آهنگ «دلتو یکی یکی شکسته شد» بود که بسیاری موبایل هایشان را در آن آهنگ روشن و سیروان را با همخوانی‌شان همراه کردند، سیروان هم بعد از اتمام آهنگ به مردم ابراز علاقه و شادی کرد.

    در ادامه سیروان از اجرای رضا تاجبخش ۲۶ و ۲۷ آبان در تالار وحدت در گروه ایجاز خبر داد و با ذکر اینکه به هر دو اجرا خواهد رفت خرید بلیط این کنسرت را به مردم توصیه کرد.

    در ادامه مردم اجرای ترانه‌ی «تو مریضی» را درخواست کردند اما سیروان خسروی با جدیت گفت: «متأسفم نمی توانم بخوانم»، او بعد از این جمله «باورش سخته که امروز بین ما محبتی نسبت» را اجرا نمود. بعد از این قطعه سیروان خبر از کنسرتش در تهران با حضور احتمالی شهاب رمضان در ۲۹ و ۳۰ آبان داد و با همراهی میلاد درخشانی و امید حاجیلی «خسته شدم از دست دنیا، خسته ام من از رنگ تکرار» را خواند و کنسرت را با اجرای «تو خیال کردی بری» آهنگ و ترانۀ محبوب خود به پایان رساند.

    https://musiceiranian.ir/?p=4636
       
    برچسب ها

    مطالب مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *