×
×

روایت تکامل انسان در «لمس»

  • کد نوشته: 44914
  • موسیقی ایرانیان
  • یکشنبه, ۲۶ام آبان ۱۳۹۲
  • ۳ دیدگاه
  • اولین آلبوم مستقل مصباح قمصری با نام «لمس» در ژانر موسیقی ملانکولیک به زودی منتشر می‌شود. قمصری آهنگسازی و نوازندگی کلیه سازهای آلبوم «لمس» شامل گیتار الکتریک، گیتار باس، درامز، کلارینت و پیانو را در این اثر برعهده داشته است.
    + دانلود قطعه «سایه خورشید» از آلبوم «لمس» 

    روایت تکامل انسان در «لمس»
  • مصباح قمصری (برای بزرگنمایی تصویر کلیک کنید)

    مصباح قمصری (برای بزرگنمایی تصویر کلیک کنید)

    موسیقی ایرانیان – صنم قلی زاده: اولین آلبوم مستقل مصباح قمصری با نام «لمس» به زودی منتشر می‌شود.

    مصباح قمصری در گفتگو با خبرنگار موسیقی ایرانیان با اعلام این خبر درباره جزئیات آلبوم «لمس» گفت: «این اثر اولین آلبوم در ژانر موسیقی ملانکولیک است که در ایران منتشر می شود و به طبع مخاطبان این آلبوم از نسلی است که غالباً شنونده موسیقی روز غربی هستند و متعاقباً توجه و آشنایی کمتری به موسیقی جاری در بازار موسیقایی ایران دارند.»

    وی در ادامه افزود: «در آلبوم «لمس» تلاش کرده ام تا سیر تکامل انسان را در قالبی موسیقایی روایت کنم، این پروژه روایت موسیقایی تکامل آدمی در سه مرحله غریزه، طغیان و مشاهده است.»

    قمصری که این اثر را پروژه شخصی می داند، در مورد انگیزه‌های اصلی‌اش برای ساخت چنین آلبومی گفت: «هدف و امید من به عنوان سازنده این اثر آشتی و آشنایی این نسل از مخاطب، با موسیقی تولید داخل کشور است».

    شایان ذکر است که مصباح قمصری آهنگسازی و نوازندگی کلیه سازهای آلبوم «لمس» شامل گیتار الکتریک، گیتار باس، درامز، کلارینت و پیانو را در این اثر برعهده داشته است.

    در ادامه می توانید قطعه «سایه خورشید» از آلبوم «لمس» را با اجازه صاحب اثر از طریق سایت موسیقی ایرانیان انلاین بشنوید و در صورت تمایل دانلود نمایید.

    + دانلود قطعه «سایه خورشید»

     «سایه خورشید» را آنلاین بشنوید:

    https://musiceiranian.ir/?p=44914
       

    مطالب مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *