×
×

علی زندوکیلی به روی صحنه می رود

  • کد نوشته: 44447
  • موسیقی ایرانیان
  • جمعه, ۱۰ام آبان ۱۳۹۲
  • ۰
  • کنسرت «ناردونه» به خوانندگی علی زندوکیلی در تهران برگزار می شود. در ادامه می توانید عکسهای تمرین این گروه برای اجرای کنسرت را دنبال کنید.
    + دانلود قطعه شنیدنی «رفتی» با صدای زندوکیلی و همراهی پیانو سامان احتشامی

    علی زندوکیلی به روی صحنه می رود
  • تمرین کنسرت ناردونه (برای بزرگنمایی تصویر کلیک کنید)

    تمرین کنسرت ناردونه (برای بزرگنمایی تصویر کلیک کنید)

    موسیقی ایرانیان – سودا مولائی: کنسرت «ناردونه» به خوانندگی علی زندوکیلی در تهران برگزار می شود.

    به گزارش خبرنگار موسیقی ایرانیان، این اجرا در تاریخ ۱۱ و ۱۲ آبان ماه سال جاری در سالن سوره حوزه هنری شهر تهران (رأس ساعت ۲۱) برگزار خواهد شد و اعضای گروه در دو بخش ایرانی‌ و محلی اجرا خواهند داشت که در بخش ایرانی‌ این اجرا قطعاتی برگرفته از اشعار مولانا،هوشنگ ابتهاج و فروغ فرخزاد به مخاطبین تقدیم می شود.

    علی‌ زند وکیلی از سال ۱۳۸۶ به همراه بابک غسالی، سینا و سحاب علم آثاری چون «میان تاریکی‌» (به آهنگسازی بابک غسالی)، «باغ من» (به آهنگسازی سینا علم)، «نه‌ این و نه آن» (به آهنگسازی سحاب علم) و ناردونه را به آهنگسازی خود تولید و منتشر کرده است، آثار نامبرده با این گروه در شهرهای تهران، شیراز، گرگان، رشت، کرمان و قزوین به روی صحنه رفته و مورد استقبال چشمگیری هم قرار گرفته است که این سری اجرایی را با نام «ناردونه» با آثار و ترکیب متفاوت در اجرا و نوازندگان به روی صحنه می‌‌برند.

    علاقه مندان برای تهیه بلیط این کنسرت می توانند به سایت سی گذر مراجعه نمایند.

    در ادامه هم می توانید ضمن مشاهده عکسهای تمرین این گروه، یکی از قطعات اجرایی در نمایش «ترانه‌های قدیمی» به کارگردانی محمد رحمانیان، خوانندگی علی زندوکیلی و همراهی پیانو سامان احتشامی که در کنسرت «ناردونه» هم این قطعه اجرا خواهد شد، را با اجازه صاحب اثر از طریق سایت موسیقی ایرانیان آنلاین بشنوید و در صورت تمایل دانلود نمایید.

    + دانلود قطعه شنیدنی «رفتی»

    «رفتی» را آنلاین بشنوید:

     

    https://musiceiranian.ir/?p=44447
       

    مطالب مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *