×
×

با همکاری گروه کر آراکس و رهبری سینا خیرآبادی
اجرای «کارمینا برونا» توسط ارکستر مجلسی آوام در تالار وحدت

  • کد نوشته: 440358
  • 07 مهر 1403
  • ۰
  • رکستر مجلسی «آوام» به رهبری سینا خیرآبادی و همکاری گروه کر آراکس، طی سه شب به اجرای رپرتوار «کارمینا برونا» در تالار وحدت خواهد پرداخت.
    اجرای «کارمینا برونا» توسط ارکستر مجلسی آوام در تالار وحدت
  • به گزارش خبرنگار سایت خبری و تحلیلی موسیقی ایرانیان، ارکستر مجلسی «آوام» در یکی از مهم‌ترین اجراهای خود با عنوان «کارمینا برونا»، طی سه شب متوالی در تالار وحدت به روی صحنه خواهد رفت. این کنسرت به رهبری سینا خیرآبادی و با همکاری گروه کر آراکس، از روز یکشنبه ۸ مهر تا سه‌شنبه ۱۰ مهر، در ساعت ۲۱:۳۰ برگزار می‌شود.

    در این اجرا، ترکیب بی‌نظیری از هنرمندان حرفه‌ای حضور دارند. هاسمیک کاراپتیان سرپرستی گروه کر را برعهده دارد و غزال سالار بهزادی و غزال بغدادی نیز سرپرستان گروه کر کودک هستند. رضا پورخلیلی به عنوان سولیست باریتون و امیررضا توانایی به عنوان سولیست تنور در این اجرا خواهند درخشید. همچنین فرمهر بیگلو به عنوان کنسرت‌مایستر این اجرا معرفی شده است و نقش مهمی در هماهنگی نوازندگان بر عهده دارد.

    بیش از ۲۰۰ نوازنده و خواننده در این اجرا با ارکستر «آوام» همراهی می‌کنند که خود بیانگر وسعت و اهمیت این کنسرت است. ترکیب نوازندگان و خوانندگان در این کنسرت نشان‌دهنده تمایل به اجرای آثاری پیچیده و تأثیرگذار در سطحی حرفه‌ای است که مخاطبان را به تجربه‌ای موسیقایی منحصربه‌فرد دعوت می‌کند.

    همچنین در پشت صحنه، سعید کریمیان به عنوان مدیر هنری ارکستر و وحید خالقی، علی اعلائی و علی ثانی به عنوان تهیه‌کنندگان، وظیفه تنظیم و هماهنگی اجرایی این پروژه بزرگ را بر عهده دارند. اجرای «کارمینا برونا» به رهبری سینا خیرآبادی یکی از شاخص‌ترین برنامه‌های امسال تالار وحدت به شمار می‌آید و انتظار می‌رود با استقبال گسترده‌ای از سوی علاقمندان موسیقی مواجه شود.

    علاقه‌مندان می‌توانند برای تهیه بلیت به وب‌سایت‌های معتبر فروش بلیت کنسرت مراجعه کنند.

    نویسنده: حسن علیاری
    منبع: سایت خبری و تحلیلی موسیقی ایرانیان Musiceiranian.ir
       

    مطالب مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *