×
×

رونمایی آلبوم «برایت شعر خواهم خواند» به آهنگسازی بهنام ابوالقاسم با حضور جمعی از هنرمندان

  • کد نوشته: 440350
  • 07 مهر 1403
  • ۰
  • آلبوم «برایت شعر خواهم خواند» به آهنگسازی بهنام ابوالقاسم، با حضور جمعی از هنرمندان شناخته شده و مخاطبان در عمارت بهرامی تهران رونمایی شد.
    رونمایی آلبوم «برایت شعر خواهم خواند» به آهنگسازی بهنام ابوالقاسم با حضور جمعی از هنرمندان
  • به گزارش خبرنگار سایت خبری و تحلیلی موسیقی ایرانیان، عصر روز جمعه ششم مهر، آلبوم «برایت شعر خواهم خواند» به آهنگسازی بهنام ابوالقاسم در مراسمی ویژه در عمارت بهرامی تهران رونمایی شد. این آلبوم با حضور تعداد زیادی از مخاطبان و جمعی از هنرمندان شناخته شده کشورمان، از جمله فردین خلعتبری، پدرام فریوسفی و کاوه عابدین، به مخاطبان معرفی شد.

    رضا موسوی، کارگردان و طراح که اجرای برنامه رونمایی را بر عهده داشت، ضمن ابراز خرسندی از انتشار رسمی این آلبوم، از اهمیت برگزاری چنین مراسم‌هایی در دوران دیجیتال و فضای مجازی گفت. وی تاکید کرد که این رویداد فرصتی برای «با هم بودن» است و هدف آن فراتر از رونمایی ساده یک آلبوم موسیقایی است. موسوی همچنین عنوان کرد: «شاید بهتر بود اسم این مراسم را به جای “رونمایی”، برنامه “دید و بازدید” نامگذاری کنیم.»

    فردین خلعتبری، آهنگساز، شاعر و پژوهشگر، که همکاری‌های متعددی با بهنام ابوالقاسم در پروژه‌های مختلف هنری داشته، در بخش دیگری از این مراسم اظهار داشت که آلبوم «برایت شعر خواهم خواند» بیانگر شیرینی‌ها و تلخی‌های زندگی از منظر ملودی‌های بهنام ابوالقاسم است. وی گفت: «این آلبوم بهانه‌ای برای بودن است و من بعد از شنیدن آن با خود فکر کردم که رهایی برای یک هنرمند چیست و چگونه می‌توانیم آن را درک کنیم.»

    پدرام فریوسفی، نوازنده ویولن، نیز در بخشی از مراسم ضمن تبریک به بهنام ابوالقاسم برای انتشار این آلبوم، از دوستی عمیق خود با او در طی سیزده سال گذشته سخن گفت و اظهار داشت که این آلبوم گواهی بر تجربیات مشترک و ارزش‌های هنری و انسانی آن‌هاست.

    کاوه عابدین، صدابردار و پژوهشگر، که طراحی و مهندسی صدای این پروژه را برعهده داشته، نیز درباره دوستی‌اش با بهنام ابوالقاسم و اهمیت همکاری‌های هنری‌شان صحبت کرد. او تاکید کرد که این آلبوم، فارغ از جنبه‌های فنی، حاصل رفاقت چندین ساله‌ای است که با بهنام داشته و همین باعث شد بدون هیچ شکی، برای ضبط این اثر پاسخ مثبت دهد.

    در پایان مراسم، بهنام ابوالقاسم، آهنگساز و نوازنده پیانو، با تشکر از تمامی عوامل فنی و هنری پروژه، ابراز خوشحالی کرد که بهترین دوستان و خانواده‌اش در این مراسم حضور دارند. او بیان کرد: «هیچ چیز مهم‌تر از روابط انسانی و محبت نیست. من برای تولید این آلبوم، دوستانی داشتم که مثل کوه از من پشتیبانی کردند و امیدوارم شما از شنیدن این قطعات لذت ببرید.»

    مراسم با اجرای زنده چند قطعه از آلبوم «برایت شعر خواهم خواند» به پایان رسید که استقبال ویژه‌ای از سوی حضار داشت و به این شب هنری جانی تازه بخشید.

    نویسنده: حسن علیاری
    منبع: سایت خبری و تحلیلی موسیقی ایرانیان Musiceiranian.ir
       

    مطالب مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *