×
×

جزییات اولین جشنواره گروه‌نوازی ایران

  • کد نوشته: 439410
  • 03 شهریور 1403
  • ۰
  • دبیر اولین دوره جشنواره گروه نوازی موسیقی استان تهران گفت: هدف از برگزاری این جشنواره، ایجاد نشاط و شادی در جامعه و همچنین کشف استعدادها و ارتقاء سطح دانش موسیقی در جامعه است.
    جزییات اولین جشنواره گروه‌نوازی ایران
  • به گزارش سایت خبری تحلیلی موسیقی ایرانیان، مهدی خرمی‌نژاد عضو هیئت مدیره انجمن موسیقی استان تهران و دبیر اولین دوره جشنواره گروه نوازی موسیقی استان تهران درباره این جشنواره توضیح داد: هدف از برگزاری این جشنواره، ایجاد نشاط و شادی در جامعه و همچنین کشف استعدادها و ارتقاء سطح دانش موسیقی در جامعه است. این جشنواره در سه بخش موسیقی ایرانی، موسیقی جهانی و پیانو و در دو بخش ارسال آثار و رقابتی برگزار می‌شود.

    او ادامه داد: هیئت داوران ما در بخش موسیقی ایرانی، مینا افتاده  سلمان سالک و زمان خیری، در بخش موسیقی بین المللی  غلامحسن مجلسی، همایون رحیمیان و گلریز هاشمی و در بخش پیانو نیز رافائل میناسکانیان، گاگیک بابائیان، فریماه قوام صدری، ربکا آشوقیان و سهیل سپهروند هستند.

    وی افزود: در بخش جوایز نیز برای گروه‌های برگزیده، نفر اول ۴۰ میلیون تومان و نفر دوم نیز ۲۰ میلیون تومان هدیه نقدی درنظر گرفته شده است. در بخش ویژه هیئت داوران و ستاد جشنواره نیز در هر بخشی، لوح تقدیر و جایزه نقدی ۲۰ میلیون تومانی را خواهیم داشت. در بخش پیانو نیز، نفر اول بخش سولو، لوح تقدیر، تندیس و جایزه نقدی ۸ میلیون تومانی و در بخش دوئت نیز گروه اول لوح تقدیر، تندیس و ۱۵ میلیون تومان و گروه دوم نیز لوح تقدیر و ۸ میلیون تومان جایزه نقدی در نظر گرفته شده است.

    خرمی نژاد همچنین گفت: امیدواریم که استقبال خوبی از این جشنواره به عمل آید و در این راستا نیز جلسات متعددی را با شهرستان‌ها برگزار کردیم و این جلسات همچنان ادامه خواهد داشت تا بتوانیم جشنواره‌ای پویا و قابل قبولی را برگزار کنیم.

    منبع: موسیقی ایرانیان
       
    برچسب ها

    مطالب مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *