×
×

یک پروژه نمایشی موسیقایی ویژه تئاتر کودک روی صحنه می‌رود

  • کد نوشته: 438370
  • موسیقی ایرانیان
  • سه شنبه, ۵ام دی ۱۴۰۲
  • ۰
  • انجمن صنفی سراسری موسیقی تئاتر ایران برای اولین‌بار کنسرت موسیقی تئاتر کودک را به میزبانی تالار هنر برگزار می‌کند.
    یک پروژه نمایشی موسیقایی ویژه تئاتر کودک روی صحنه می‌رود
  • انجمن صنفی سراسری موسیقی تئاتر ایران برای اولین‌بار کنسرت موسیقی تئاتر کودک را به میزبانی تالار هنر برگزار می‌کند.

    به نقل از روابط‌عمومی انجمن صنفی موسیقی تئاتر ایران، اولین کنسرت موسیقی‌ تئاتر کودک توسط اعضای انجمن صنفی سراسری موسیقی تئاتر ایران با همکاری تالار هنر پیش روی مخاطبان قرار می‌گیرد.

    بر اساس اعلام انجمن صنفی موسیقی تئاتر ایران، این پروژه نخستین «کنسرت موسیقی تئاتر کودک» در تاریخ تئاتر کشور به شمار می‌آید که برای اولین بار با طرح انجمن صنفی سراسری موسیقی تئاتر ایران تنظیم و اجرا شده و با همکاری تالار هنر در این سالن اختصاصی تئاتر کودک و نوجوان روی صحنه می‌رود.

    قطعات این کنسرت بازاجرای بخش‌های موزیکال نمایش‌هایی است که پیش‌تر به اجرای عمومی رسیده که با نگاه و تنظیمی نو به شکلی جدید در قالب کنسرت به نمایش در می‌آید.

    این کنسرت موسیقی تئاتر روزهای ١٣ و ١۴ و ١۵ دی‌ ١۴٠٢ اجرا و پیش فروش اینترنتی بلیت آن نیز آغاز شده است.

    این سومین کنسرت از سری برنامه‌های اجرایی تخصصی موسیقی تئاتر است که پیرو ۲ رویداد موفق و مورد استقبال قبلی توسط انجمن صنفی موسیقی تئاتر ایران برگزار می‌شود.

    سعید ذهنی مجری طرح این رویداد است و شروین عباسی سمت دبیر اجرایی را به عهده دارد. این در حالی است که عبد آتشانی طراحی، آهنگسازی و سرپرستی گروه «بامانی» را به عهده دارد.

    مریم عاشوری دستیار و برنامه‌ریز، امیر عادل نوازنده گیتار الکترواکوستیک، امیرحسین مومن نوازنده تمبک، پرکاشن و داربوکا، یاشار نظری نوازنده گیتار آکوستیک، امیرحسین رمضانی نوازنده درامز، آریا دارابی نوازنده گیتار باس و هارمونیک، کیمیا صمدی نوازنده پیانو، سارا موسوی نوازنده ویولن، مریم آشوری هم‌خوان و نوازنده دایره، نغمه نظری هم‌خوان، سما قبادی هم‌خوان، عبد آتشانی خواننده، امیر عادل تنظیم‌کننده، مسعود جوادیان و پیمان کلانتری بازی‌سازان صحنه، آزاده فرهنگیان و حمزه صالحی شاعران، سعید ملک طراح گرافیک، رامین بهادری طراح لوگو، زهرا یعقوبی طراح لباس نمایش، حسین تبریزی گریم، رضا خضرایی طراح نور، سامان فلاح و شایان زینی ساخت تیزر، الناز حجارزاده عکاس و فیلمبردار، گروه کودک بین روابط عمومی، ریحانه مطهری، روژین ستاری و روشنک کریمی عوامل اجرایی این پروژه را تشکیل می‌دهند.

    منبع: مهر
    https://musiceiranian.ir/?p=438370
       

    مطالب مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *