×
×

بزرگداشت حسن ناهید در جشنواره تار و سه‌تار

  • کد نوشته: 436015
  • موسیقی ایرانیان
  • چهارشنبه, ۲۱ام اردیبهشت ۱۴۰۱
  • ۰
  • کیوان ساکت از برگزاری اختتامیه نهمین جشنواره تار و سه تار خبر داد.
    بزرگداشت حسن ناهید در جشنواره تار و سه‌تار
  • کیوان ساکت نوازنده (تار و سه‌تار و دبیر نهمین جشنواره تار و سه‌تار) گفت: اختتامیه جشنواره تار و سه‌تار پنج شنبه ۲۲ اردیبهشت ماه سال جاری ساعت ۱۷:۳۰ در تالار آوینی فرهنگسرای ارسباران برگزار می‌شود.

    این نوازنده در ادامه بیان کرد: شرکت‌کنندگان این دوره از جشنواره واقعا عالی بودند و حدود ۱۶۶ نفر وارد مرحله نهایی شدند که از تاریخ ۱۸ اردیبهشت گروه‌های سنی الف، ب و ج مورد ارزیابی داوران قرار گرفتند. به نظر من و داوران این افراد واقعا یک استعداد در حوزه موسیقی هستند.

    دبیر جشنواره تار و سه‌تار افزود: قرار است در مراسم اختتامیه برگزیدگان معرفی شوند و جوایز به آن‌ها اهدا شود. همچنین بخشی از این برنامه به بزرگداشت استاد حسن ناهید پیشکسوت ساز نی اختصاص دارد.

    وی در پایان گفت: همچنین بخش دیگر این جشنواره به اجرای «ارکستر وزیری» به خوانندگی وحید تاج اختصاص دارد که سرپرستی و آهنگسازی این گروه به عهده من است. در این اجرا قطعاتی از ساخته‌های خودم برای مخاطبان اجرا می‌شود.

    اعضای گروه عبارتند از: اشکان مرادی کمانچه، وحید سلیمانی کمانچه، علی اکبر خادم تنبک، سالار زمانیان تار، کیارش ساکت تار، سیاوش ساکت سازهای کوبه ای، مهدی غلامی دف، وحید تاج خواننده، کیوان ساکت سرپرست و آهنگساز، غزاله سعادتی مدیر روابط عمومی.

    منبع: سایت خبری و تحلیلی «موسیقی ایرانیان Musiceiranian.ir»
    https://musiceiranian.ir/?p=436015
       

    مطالب مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *