×
×

برگزاری یک کنسرت برای ضبط موزیک ویدئوهای جدید سیروان خسروی

  • کد نوشته: 435661
  • موسیقی ایرانیان
  • شنبه, ۶ام فروردین ۱۴۰۱
  • ۰
  • تازه ترین کنسرت سیروان خسروی خواننده موسیقی پاپ شامگاه چهارم فروردین در حالی برگزار شد که محور اصلی اولین اجراهای زنده وی در سال ۱۴۰۱ معطوف به ضبط ویدئوهای جدید با همراهی طرفدارانش بود.
    برگزاری یک کنسرت برای ضبط موزیک ویدئوهای جدید سیروان خسروی
  • سیروان خسروی از خوانندگان معروف موسیقی پاپ کشورمان شامگاه پنجشنبه چهارم فروردین ماه اولین کنسرت سال ۱۴۰۱ را در یکی از سالن‌های معروف پایتخت در منطقه سعادت آباد تهران برگزار کرد. در این کنسرت که طی دو نوبت و با استقبال خوب مخاطبان و طرفداران این خواننده مواجه شد، سیروان خسروی تعدادی از قطعات منتخب و پرطرفدار خود را پیش روی مخاطبان قرار داد.

    یکی از ویژگی‌های بارز این کنسرت که می‌توان از آن به عنوان یکی از اولین کنسرت‌های موسیقی سال ۱۴۰۱ یاد کرد، تمرکز گروه اجرایی برنامه روی فیلمبرداری ویژه از قطعات اجرا شده بود که به گفته سیروان در این کنسرت قرار است از آثاری که طی این دو کنسرت فیلمبرداری شده ویدئو کلیپ‌های جدیدی ساخته شود.

    همین موضوع بهانه‌ای شد تا وی از طرفداران خود بخواهد تا در طول اجرا در هم خوانی پرشور قطعات با او همراهی بیشتری داشته باشد تا فیلمبرداری قطعات با حس و حال متفاوت‌تری به نسبت اجراهای قبلی صورت گیرد. شرایطی که موجب شد تا وی با همکاری طرفداران مشتاقش که اغلب از نسل نوجوان مخاطبان موسیقی کشورمان بودند شرایط هیجان انگیزتر و پر انرژی تری را در این کنسرت تجربه کند.

    سیروان خسروی که طی سال‌های گذشته علاوه بر حضور پررنگ در فعالیت‌های تبلیغاتی شرکت‌های صنعتی در برخی از آثار تولید شده پلتفرم‌های خصوصی از جمله سریال «حرفه ای» نیز به عنوان بازیگر ایفای نقش کرده و همین شرایط موجب افزایش محبوبیتش میان مخاطبان گروه سنی نوجوان نیز شده در اولین کنسرتش به اجرای قطعات منتخب آلبوم‌های «تو خیال کردی بری»، «ساعت ۹»، «جاده رویاها»، «بی مرز» و «مونولوگ» پرداخت که از سال ۱۳۸۴ تا ۱۳۹۹ در فواصل زمانی مختلف پیش روی مخاطبان قرار گرفته است.

    این خواننده که طی سال‌های اخیر نشان داده در حوزه تنظیم و آهنگسازی یکی از هنرمندان مستعد کشورمان در حوزه موسیقی پاپ به حساب می‌آید در اولین کنسرت سال ۱۴۰۱ خود تلاش داشت تا به واسطه همراهی خوب طرفداران و همچنین همراهی یک گروه نوازنده توانمند کنسرت قابل قبولی را برای مخاطبانش اجرا کند. کنسرتی که به نظر آمد رضایت طرفدارانش را به همراه داشته و در شبی که می‌توان از آن به عنوان «شب ضبط ویدئو کلیپ‌های جدید سیروان» یاد کرد، شرایط را مهیا کرد تا تماشاگران نسبتاً راضی سالن را ترک کنند.

    خسروی در این کنسرت که به تهیه کنندگی محمد حاتم پور برگزار شده بود، گفت: بسیار خوشحالم که بعد از طی شدن دو سال که برگزاری کنسرت‌ها در شرایط خوبی به واسطه کرونا وجود نداشت بازهم می‌توانم با شما مخاطبان در پایتخت دیدار داشته باشم. البته امیدوارم از این پس شرایطی مهیا شود که کنسرت‌های شهرستان‌ها را نیز آغاز کنم تا بتوانم در شهرهای دیگر ایران عزیز نیز به اجرای برنامه بپردازم و در خدمت طرفداران باشم.

    منبع: مهر
    https://musiceiranian.ir/?p=435661
       

    مطالب مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *