×
×

جلال محمدی: بعد از دو سال مردم را شاد می‌کنیم

  • کد نوشته: 434391
  • موسیقی ایرانیان
  • چهارشنبه, ۲۲ام دی ۱۴۰۰
  • ۰
  • سرپرست و یکی از نوازندگان گروه موسیقی «آوای تبری» از برگزاری یک کنسرت ویژه در روزهای آغازین بهمن ماه امسال با همراهی ۱۰۰ هنرمند خبر داد.
    جلال محمدی: بعد از دو سال مردم را شاد می‌کنیم
  • جلال محمدی

    جلال محمدی

    سرپرست و یکی از نوازندگان گروه موسیقی «آوای تبری» از برگزاری یک کنسرت ویژه در روزهای آغازین بهمن ماه امسال با همراهی ۱۰۰ هنرمند خبر داد.

    جلال محمدی نوازنده و از پژوهشگران موسیقی نواحی مازندران که طی سال‌های اخیر با گروه موسیقی «آوای تبری» کنسرت‌ها و برنامه‌های متعددی را پیش روی مخاطبان قرار داده ضمن تشریح تازه‌ترین فعالیت‌های خود در عرصه موسیقی بیان کرد: طی این دو سالی که همه ما در بحران و حیرت ناشی از اتفاقات تلخ بیماری کرونا بودیم، طبیعتاً فعالیت‌های موسیقایی‌مان نیز نسبت به دوران قبل از کرونا کمتر شده بود، اما در این مدت به همت و همدلی اعضای گروه، تمام تلاشمان را انجام دادیم که آنچه از آن به‌عنوان «امید» یاد می‌کنیم در وجودمان فراموش نشود، به همین جهت دست به تولید آثاری زدیم که عمده آن‌ها مبتنی بر تولید نماهنگ‌هایی با حال و هوای موسیقی منطقه مازندران بود که فکر می‌کنم برخی از آنها که منتشر شده با استقبال مخاطبان نیز روبه‌رو شده‌اند.

    وی ادامه داد: این روزها که شرایط برگزاری کنسرت با در نظر گرفتن پروتکل‌های بهداشتی مهیا شده، ما هم تصمیم گرفتیم که بر اساس برنامه‌ریزی‌های انجام گرفته، اقداماتی را برای برگزاری کنسرت انجام دهیم که طی آن، روز سوم بهمن‌ماه اولین کنسرت دوران پساکرونایی گروه را در تالار وحدت تهران برگزار کنیم. کنسرتی که به باور خودم یکی از متفاوت‌ترین و هیجان‌انگیزترین کنسرت‌های گروه موسیقی «آوای تبری» طی سال‌های اخیر خواهد بود و می‌تواند به سهم خود حال و هوای انرژیک و شادی را به شنوندگان انتقال دهد. این کنسرت با حضور سه خواننده جدید گروه به نام‌های کمال محمدی، مصطفی مهدوی و محمد اعتمادی پیش روی مخاطبان در بخش‌های مختلف قرار خواهد گرفت.

    محمدی درباره ویژگی‌های این کنسرت موسیقایی گفت: طبق طراحی‌هایی که برای این کنسرت در نظر گرفته شده، گروه موسیقی «آوای تبری» با ۱۰۰ هنرمند روی صحنه حاضر خواهد شد. این ۱۰۰ هنرمند در قالب اجراهای مرتبط با موسیقی و آیین‌های مختلف منطقه مازندران از جمله «لگن نوازی»، «نقاره نوازی»، «نقاره و سماع» و موسیقی‌های دیگر آثاری را اجرا می‌کنند. این در حالی است که ما در این برنامه غافلگیری‌هایی را هم در نظر گرفته‌ایم که قطعاً در روز اجرا از آن‌ها رونمایی می‌کنیم و امیدوارم مورد پسند تماشاگران قرار گیرد.

    سرپرست گروه موسیقی «آوای تبری» که طی سال‌های گذشته همراه با گروهش بخش عمده‌ای از نوازندگی موسیقی متن سریال «پایتخت» را به عهده داشته، در بخش دیگری از این گفتگو بیان کرد: نوع سازبندی که برای این کنسرت در نظر گرفته شده، سازهای محلی منطقه مازندران و چند ساز ایرانی است که می‌تواند دربرگیرنده ترکیب جالب توجهی برای اجرای برنامه باشد. به هر حال گروه ما نهایت تلاش خود را انجام می‌دهد تا در کنسرت پیش رو فضا به گونه‌ای باشد که بتواند لحظات شادی را برای تماشاگران بعد از دو سال برگزار نشدن کنسرت و حال و هوای این روزها رقم بزند. شرایطی که امیدواریم فضای اجرای آن غیر از تهران در شهرهای دیگر هم محیا شود و ما بتوانیم در خدمت مخاطبان غیر پایتخت نشین هم باشیم.

    کنسرت گروه موسیقی «آوای تبری» روز سوم بهمن ماه ساعت ۲۱:۳۰ در تالار وحدت تهران پیش روی مخاطبان قرار داده می‌شود.

    منبع: مهر
    https://musiceiranian.ir/?p=434391
       

    مطالب مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *