×
×

با اعلام کناره‌گیری و خداحافظی نیکنام حسینی‌پور
عباس عظیمی به موسسه هنرمندان پیشکسوت باز می‌گردد

  • کد نوشته: 432982
  • موسیقی ایرانیان
  • یکشنبه, ۲۳ام آبان ۱۴۰۰
  • ۰
  • با اعلام کناره‌گیری و خداحافظی نیکنام حسینی‌پور از مدیریت موسسه هنرمندان پیشکسوت در مراسم جشن تولد هنرمندان متولد آبان ماه، عباس عظیمی بار دیگر به این مجموعه باز می‌گردد.
    عباس عظیمی به موسسه هنرمندان پیشکسوت باز می‌گردد
  • جشن تولد هنرمندان متولد آبان ماه عضو موسسه هنرمندان پیشکسوت در حالی ظهر امروز یکشنبه بیست و سوم آبان ماه برگزار شد که نیکنام حسینی‌پور مدیرعامل این موسسه از خداحافظی خود با این مجموعه خبر داد.

    در این مراسم اعلام شد که عباس عظیمی مدیر فعلی مجموعه برج آزادی و مدیرعامل سابق موسسه هنرمندان پیشکسوت بار دیگر به این مجموعه بازخواهد گشت. وی تا سال ۹۸ عهده دار این سمت بود اما پس از چندی از این موسسه خداحافظی کرده بود.

    برخی از شنیده‌ها حاکی از این است که مقصد بعدی نیکنام حسینی‌پور که پیش از حضور در موسسه هنرمندان پیشکسوت مدیریت خانه کتاب را به عهده داشت، معاونت فرهنگی وزارت ارشاد و عهده دار شدن یکی از سمت‌های مشاوره‌ای این بخش است.

    محمود شالویی سرپرست معاونت امور هنری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در این مراسم گفت: بسیار خوشحالم که امروز در جمع شما هنرمندان متولد آبان ماه هستم. شما هنرمندان پیشکسوت به نوعی پناهگاه ما هستید که ما در کنار شما افتخار خدمتگزاری داریم.

    وی با اشاره به حضور عباس عظیمی و نیکنام حسینی پور در این برنامه توضیح داد: بنده حدود بیست سال است که هم عباس عظیمی و هم نیکنام حسینی پور را می‌شناسم و می‌توانم بگویم که این دو عزیز جزو بهترین و همکاران ما در وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی هستند که بنده به همراه این عزیزان افتخار همراهی با شما را داریم که غیر از این هم نیست. البته امروز جناب کاراندیش از همکاران تازه بازنشسته وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی هم در کنار ماست که امیدوارم بتوانیم در آینده نیز مشاوره‌های وی نیز بهره مند شویم.

    منبع: مهر
    https://musiceiranian.ir/?p=432982
       

    مطالب مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *