×
×

بررسی ۱۲ پرونده در این جلسه
جلسه ۱۷۶ شورای نظارت بر آموزشگاه‌های آزاد موسیقی برگزار شد

  • کد نوشته: 431974
  • حمیده موسوی
  • سه شنبه, ۲۳ام شهریور ۱۴۰۰
  • ۰
  • صد و هفتاد و ششمین جلسه شورای مرکزی نظارت بر آموزشگاه های آزاد موسیقی، با حضور مدیرکل دفتر آموزش و اعضای این شورا برگزارشده و 12 درخواست در این جلسه بررسی شد.
    جلسه ۱۷۶ شورای نظارت بر آموزشگاه‌های آزاد موسیقی برگزار شد
  • صد و هفتاد و ششمین جلسه شورای مرکزی نظارت بر آموزشگاه های آزاد موسیقی، با حضور مدیرکل دفتر آموزش و اعضای این شورا برگزارشده و ۱۲ درخواست در این جلسه بررسی شد.

    به نقل از روابط عمومی دفتر برنامه ریزی و آموزش های هنری معاونت امورهنری وزارت فرهنگ وارشاد اسلامی، در این جلسه پرونده ۱۲ نفر از متقاضیان تاسیس آموزشگاه آزاد موسیقی توسط اعضا شورا بررسی شد. پرونده ۹ نفر از متقاضیان تاسیس آموزشگاه آزاد موسیقی از استان های آذربایجان غربی، کرمانشاه و مازندران (هر استان دو نفر) و بوشهر، سمنان و هرمزگان (هر استان یک نفر) به صورت آنلاین و سه نفر از متقاضیان از استان های تهران و البرز به صورت حضوری در مصاحبه شرکت کردند و پرونده آنها در شورا بررسی شد.

    این جلسات به منظور رسیدگی و نظارت بر عملکرد آموزشگاه‌های آزاد هنری، ایجاد هماهنگی‌های لازم در کار شوراهای رسیدگی و نظارت استان در سراسر کشور و رسیدگی به درخواست متقاضیان تاسیس آموزشگاه های آزاد موسیقی، با رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی برگزار می شود.

    حسن ریاحی، داود گنجه‌ای، کیاوش صاحب نسق، سیمون آیوازیان، محمد اله‌ یاری و احمد صدری به عنوان نماینده فرهنگستان هنر و علی اکبر صفی پور مدیرکل دفتر آموزش اعضا شورای مرکزی نظارت بر آموزشگاه های آزاد موسیقی هستند.جلسه شورای نظارت بر آموزشگاه‌های آزاد موسیقی به صورت حضوری و آنلاین با بررسی ۱۲ درخواست برگزار شد.

     

     

    منبع: موسیقی ایرانیان
    https://musiceiranian.ir/?p=431974
       

    مطالب مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *