×
×

حاجیلی با تاخیر چندماهه میهمان مازندرانی ها شد

  • کد نوشته: 431829
  • موسیقی ایرانیان
  • چهارشنبه, ۲۸ام فروردین ۱۳۹۸
  • ۰
  • نوروز 98 بالاخره فرصتی شد تا امید حاجیلی در شهرستان ساری کنسرتی برگزار کند که از ماه ها قبل در دست تهیه بود. پیش از این حاجیلی قرار بود آبان ماه سال گذشته در بابلسر و به مناسب میلاد حضرت رسول اجرا داشته باشد.
    حاجیلی با تاخیر چندماهه میهمان مازندرانی ها شد
  • نوروز ۹۸ بالاخره فرصتی شد تا امید حاجیلی در شهرستان ساری کنسرتی برگزار کند که از ماه ها قبل در دست تهیه بود. پیش از این حاجیلی قرار بود آبان ماه سال گذشته در بابلسر و به مناسب میلاد حضرت رسول اجرا داشته باشد.

    حاجیلی  ۸ فروردین امسال به همراه گروه شادابش دو سانس پرهیجان را اجرا کرد و طبق معمول حسین فراهانی، یاسر گرجی، آرش صمیمی و حسین شریفی از جمله نوازندگان مطرحی بودند که حاجیلی را همراهی می کردند. همچنین در حین اجرای سانس دوم این برنامه از استاد محسن افتاده، نوازنده قدیمی ساز فاگوت توسط حاجیلی که او را معاون اسبق هنرستان موسیقی و از افراد تاثیرگذار در مسیر موسیقایی خود معرفی کرد تجلیل شد.

    به نقل از فرزام توسلی تهیه کننده برنامه و صاحب امتیاز نشر ایران مجوز:

     “پس از کش و قوس های فراوان از سنگ اندازی ها در فرآیند دریافت مجوز، تغییر سالن اجرا به سالن بانک کشاورزی، بانک ملی و نهایتاً سالن میزبان که بیشتر آن ریشه در شاد بودن اجرای امید حاحیلی و اختلافات شهری در شهرستان بابلسر داشت. نوروز ۹۸ فرصتی شد تا حاجیلی دوباره به مازندران بیاید. هرچند با توجه به لغو کنسرت در بابلسر و سیل اخیر متحمل ضرر های مادی فراوانی شدیم اما ایجاد حس شادی بین مردم در این روزهای سخت، خستگی را از تیم ما برد.”

    منبع: سایت خبری و تحلیلی موسیقی ایرانیان Musiceiranian.ir
    https://musiceiranian.ir/?p=431829
       

    مطالب مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *