×
×

آنلاین بشنوید و دانلود کنید
«آگرآباد» با صدای حسین رضا اسدی منتشر شد

  • کد نوشته: 430877
  • حمیده موسوی
  • یکشنبه, ۲۷ام تیر ۱۴۰۰
  • ۰
  • تک آهنگ «اگر آباد» به آهنگسازی شهرام منظمی و خوانندگی حسین رضا اسدی؛ خواننده سنتی خوان کشورمان با مجوز وزارت ارشاد منتشر شده و در دسترس مخاطبان قرار گرفت.
    «آگرآباد» با صدای حسین رضا اسدی منتشر شد
  • لی لا رضایی- تک آهنگ «آگر آباد» به آهنگسازی شهرام منظمی و خوانندگی حسین رضا اسدی؛ خواننده سنتی خوان کشورمان با مجوز وزارت ارشاد منتشر شده و در دسترس مخاطبان قرار گرفت.

    به گزارش سایت خبری و تحلیلی موسیقی ایرانیان، خالق آهنگ «هنارس»، جدیدترین قطعه با صدای خود را به نام «آگر آباد» و با آهنگسازی شهرام منظمی تقدیم مخاطبان کرد.

    این قطعه لکی را منظمی بر روی شعری از مرتضا خدایگان طراحی و آهنگسازی کرده است و نوازندگانی همچون آزاد میرزاپور(تار،عود، بم تار)، علیرضا دریایی(کمانچه،ویلن آلتو)، سینا مهری(تمبک، دف، دایره،دهل، ضرب زورخانه)، شهرام منظمی(سنتور) در اجرای آن هنرنمایی کرده اند.

    میکس و مسترینگ اثر را احمدمیرمعصومی به عهده داشته و در استودیو نغمه سازان ضبط شده است.

    حسین رضا اسدی از خوانندگان سنتی لک زبان است که سعی دارد دین خود را نسبت به موسیقی غرب کشور و مردمان لک، لر و کرد زبان به واسطه این قطعات ادا کند. چندی پیش نیز قطعه «گلبانو» با صدای وی منتشر شد.

    شایان ذکر است که تک آهنگ «اگر آباد» با صدای حسین رضا اسدی، هم اکنون آماده شنیدن است و علاقمندان می توانند این اثر را بصورت آنلاین از «موسیقی ایرانیان» شنیده و در صورت تمایل دانلود نمایند.

    آنلاین بشنوید:

     

    منبع: موسیقی ایرانیان
    https://musiceiranian.ir/?p=430877
       

    مطالب مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *