×
×

به آهنگسازی سیامک بهبهانی؛
آلبوم «بمان با جانم» به زودی منتشر می شود/عاشقانه ای باصدای امیر منصور صفوت

  • کد نوشته: 430491
  • حمیده موسوی
  • سه شنبه, ۸ام تیر ۱۴۰۰
  • ۰
  • سیامک بهبهانی، نوازنده پیانو و آهنگساز موسیقی از انتشار آلبوم «بمان با جانم» با صدای امیر منصور صفوت خبرداد.
    آلبوم «بمان با جانم» به زودی منتشر می شود/عاشقانه ای باصدای امیر منصور صفوت
  • سیامک بهبهانی، نوازنده پیانو و آهنگساز موسیقی از انتشار آلبوم «بمان با جانم» با صدای امیر منصور صفوت خبرداد.

    به گزارش موسیقی ایرانیان، سیامک بهبهانی پیرامون جزئیات آلبوم «بمان با جانم» و‌ همکاری اش با امیر منصور صفوت خواننده اثر اظهار کرد: همکاری ما با ایشان قرار بود به صورت تک ترک جلو برود اما به مرور زمان و پس از تصمیماتی که ایشان گرفتند، تصمیم بر این شد که قطعات تولید شده در قالب یک آلبوم در اختیار مخاطبان قرار گیرد.

    وی گفت: آلبومی که به زودی منتشر می شود، ۹ ترک شامل ۲ قطعه ساز و آواز (سه تار در آواز دشتی و پیانو در آواز اصفهان) و ۷ قطعه دیگر آن تصنیف است.

    بهبهانی در ادامه افزود: اثر پیش رو تلفیقی و‌ ارکسترال شامل سازهای زهی: ویولن و ویولا(کسری عارفان)، ویولن سل(کوروش کشاورز)، ساز کوبه ای(سهیل الله دادیان)، کلارینت(محسن حسن نیا)، پیانو (سیامک‌بهبهانی) می باشد و همچنین فرزانه طیبی نیز در این مجموعه به عنوان همخوان حضور دارد.

    آهنگساز موسیقی بیان کرد: اشعار قطعات از سروده های طاهره بنایی، شیرین خسروی، مجید بابازاده، حسام بهرامی و سیاوش کسرایی است که در حال حاضر تکلیف ۶ قطعه از این آلبوم مشخص شده است.

    نوازنده پیانو گفت: تمامی قطعات ساخته شده غیر از ۲ قطعه از آن که از ساخته ی کلنل وزیری است، کمتر اجرا شده و اگر هم گروهی آن را اجرا کرده با کیفیت قابل توجهی نبوده است، همچنین اشعار قطعات، پس از ملودی ساخته شده بر روی آثار قرار داده شده است. تنها شعر یک ترک از آلبوم هنوز سروده نشده که در روزهای پیش رو نیز به سرانجام خواهد رسید.

    بهبهانی در ادامه اظهار کرد: قطعه ای هم اخیرا با نام «بمان با جانم» که از سروده ی شیرین خسروی و ملودی اینجانب است منتشر شد که با توجه به فضای کاری که داشت و مورد استقبال هم قرار گرفت، با جناب صفوت بر این اتفاق نظر رسیدیم که عنوان آلبوم هم به همین نام قرار بگیرد.

    وی افزود: قطعات موجود در این مجموعه موسیقایی در فضای دستگاه همایون، آواز دشتی، دستگاه شور، آواز اصفهان قرار دارد که این تفاوت ها و رنگ ها جلوه ی ویژه ای را به این آلبوم داده است.

    سیامک‌بهبهانی در پایان گفت: آلبوم موسیقی «بمان با جانم» در یک فضای عاشقانه تولید شده است و از جهتی حرف دل روزمره ی همه ی ما می باشد که به زبان موسیقی بیان شده است. جهت پخش و‌ نشر آن منتظر دریافت مجوز از ارشاد هستیم و امیدواریم که با کیفیت خوب در اختیار مردم قرار گیرد و دوست داشته باشند.

    منبع: موسیقی ایرانیان
    https://musiceiranian.ir/?p=430491
       

    مطالب مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *