×
×

آنلاین بشنوید و دانلود کنید
«خط ممتد» با صدای مهرزاد خواجه امیرى منتشر شد

  • کد نوشته: 429945
  • حمیده موسوی
  • جمعه, ۲۱ام خرداد ۱۴۰۰
  • ۰
  • «خط ممتد» جدید ترین اثر پاپ با مهرزاد خواجه امیری است که به اهتمام مؤسسه فرهنگى هنرى هنرآفرينان آواى جم، ترانه سرایی و آهنگسازی محمد فرهادی ثابت و تنظیم هومن آزما به گوش مخاطبان موسیقی می رسد.
    «خط ممتد» با صدای مهرزاد خواجه امیرى منتشر شد
  • تک آهنگ «خط ممتد» با ملودی محمد فرهادی ثابت و صدای مهرزاد خواجه امیرى، منتشر شده و در دسترس مخاطبان قرار گرفت.

    به گزارش سایت خبری و تحلیلی موسیقی ایرانیان، مهرزاد خواجه امیری آهنگساز و نوازنده ای است که با ساخته های بی کلام خود بارها موفق به دریافت جایزه های جهانی شده است؛ اما ترجیح می دهد برای انتشار آثار پاپ خود با دیگر آهنگسازان و‌ تنظیم کنندگان همکاری کرده و از هم فکری آن ها برای جذب تمامی سلایق استفاده کند.

    «خط ممتد» جدید ترین اثر پاپ از مهرزاد خواجه امیری است که به اهتمام مؤسسه فرهنگى هنرى هنرآفرینان آواى جم، ترانه سرایی و آهنگسازی محمد فرهادی ثابت و تنظیم هومن آزما به گوش مخاطبان موسیقی می رسد.

    لازم به ذکر است که پریسا دلفانی (خواننده کُر) و امیر دانایی (نوازنده گیتار الکتریک) نیز با هنرنمایی شان رنگ و بوی بهتری را به این اثر بخشیده اند.

    شایان ذکر است که قطعه پاپ «خط ممتد» از مهرزاد خواجه امیری، هم اکنون آماده شنیدن است و علاقمندان می توانند این اثر را بصورت آنلاین از «موسیقی ایرانیان» شنیده و در صورت تمایل دانلود نمایند.

    آنلاین بشنوید:

     

    منبع: موسیقی ایرانیان
    https://musiceiranian.ir/?p=429945
       

    مطالب مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *