×
×

مرادخانی از معدود مسئولانی بود که به موسیقی توجه خاصی داشت
پیام تسلیت هوشنگ کامکار برای علی مرادخانی

  • کد نوشته: 429847
  • حمیده موسوی
  • دوشنبه, ۱۷ام خرداد ۱۴۰۰
  • ۰
  • هوشنگ کامکار، موسیقی دان کشورمان نیز در پی درگذشت علی مرادخانی معاون سابق وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، با انتشار پیامی فقدان وی را تسلیت گفت.
    پیام تسلیت هوشنگ کامکار برای علی مرادخانی
  • هوشنگ کامکار، موسیقی دان برجسته و سرشناس کشورمان در پی درگذشت علی مرادخانی مدیر موزه موسیقی ایران و معاون سابق وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، با انتشار پیامی فقدان وی را تسلیت گفت.

    به گزارش موسیقی ایرانیان، هوشنگ کامکار طی پیامی در صفحه شخصی اینستاگرامش درگذشت علی مرادخانی را تسلیت گفته و نوشت:
    «چند روز پیش از طریق تماس تلفنی با پسرش محمد، باخبر شدم که در بیمارستان بستری است و تحت مراقبت های ویژه است. او اظهار امیدواری کرد و گفت که انشاالله حال پدر رو به بهبودی خواهد رفت. و من از شنیدن صدای محمد عمیقا دلگرم و خوشحال شدم. امروز صبح که ناگهان خبر فوت دوست خوبم علی مرادخانی را شنیدم، باورم نمی شد تا اینکه از قطعیت این خبر تلخ و این ضایعه بزرگ مطمئن شدم.

    مرحوم علی مرادخانی، را از اوایل انقلاب می شناختم. او از چهره‌های نادر و از معدود مسئولینی بود که به هنر و به ویژه موسیقی توجه خاصی داشت و اقدامات اثرگذاری انجام داد. کمک‌های هنری و محبت بی دریغ او در مورد اکثر هنرمندان همیشه در خاطراتم باقی خواهد ماند و هرگز از یاد نخواهم برد که تا آخرین روزهای عمر ارزشمندش، دست از خدمت به هنر و فرهنگ این مرز و بوم نکشید. کوچ ابدی علی مرادخانی را از طرف خودم و تمام اعضای گروه کامکار به خانواده محترم او و جامعه هنرمندان ایران از عمق جان و دل تسلیت می گویم.

    روانش غرق نور‌ و راهش پر رهرو باد.»

     

    منبع: موسیقی ایرانیان
    https://musiceiranian.ir/?p=429847
       

    مطالب مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *