×
×

آلبوم «جامانده‌ترین» از فرهاد میرمحمد صادقی منتشر شد

  • کد نوشته: 429100
  • حمیده موسوی
  • شنبه, ۱۸ام اردیبهشت ۱۴۰۰
  • ۰
  • آلبوم موسیقی بی کلام «جامانده ترین» به آهنگسازی فرهاد میرمحمد صادقی، توسط این موزیسین منتشر شده و راهی بازار موسبیقی شد.
    آلبوم «جامانده‌ترین» از فرهاد میرمحمد صادقی منتشر شد
  • آلبوم موسیقی بی کلام «جامانده ترین» به آهنگسازی فرهاد میرمحمد صادقی، توسط این موزیسین منتشر شده و راهی بازار موسبیقی شد.

    به گزارش موسیقی ایرانیان، «جامانده ترین» نام تازه ترین اثر موسیقایی است که با آهنگسازی فرهاد میرمحمد صادقی در قالب ۱۶ قطعه به عناوین «تراژدی ترک»، «سقوط»، «همه چیز را برداشته ام»، «دیوار»، «جامانده‌ترین»، «صبح»، «پرسه»، «طپش»، موسیقی پایان»، «مینا»، «ورود به گتو»، «پایان نمایش»، «آینه»، «کرد»، «وایه» و «خاطرات فراموش شده» ساخته و تولید شده است.

    آناهیتا ایزدی پارسا نوازنده ویولنسل، پگاه هراتی و فرهاد میرمحمد صادقی (پیانو)، امین رحیمی نوازنده (دودوک)، در نوازندگی قطعات به هنرنمایی پرداخته اند.
    در معرفی آلبوم «جامانده ترین» نوشته شده است:

    «حکایت رفتن به هرگونه پر از جامانده‌هاست. آنگاه که این رفتن بی بازگشت است جامانده‌ها تسکین و عذاب‌ند. وقتی که چمدان می‌بندی و هر آنچه داشتی را تنها در یک چمدان می‌توانی جای دهی. فرض کن هرچه بخواهی می‌توانی ببری اما نه بیش از یک چمدان. آنگاه که جامانده‌ترین تو چیست؟

    حکایت آلبوم حاضر از یک لیست شروع شد. لیست مرگ‌های مستند پناهجویان و مهاجران در نتیجه سیاست‌های محدودکننده اتحادیه اروپا، در سال ۹۶ که این لیست را دیدم، تعداد این مرگ ۳۳ هزار و ۲۹۳ و در آخرین به روز رسانی که در اوایل آوریل ۲۰۱۹ انجام شده این تعداد به ۳۶ هزار و ۵۷۰ رسیده است. لیست ۶ ستون دارد، تاریخ پیدا شدن اجساد، تعداد، نام و جنسیت و سن، اصالت، دلیل مرگ، منبع، هرچه خواندم بیشتر دریافتم که هرکدام از این اعداد یک انسان است. مادر، پدر، خواهر، برادر، دختر، پسر، معشوق، جامانده ترین هرکدامشان چیست یا کیست؟

    و اما این آلبوم رویکرد من در این جاماندن هاست، برخی از قطعات در تئاترها و فیلم‌هایی که آهنگسازی کردم، استفاده شده که با تغییرات گاهی بنیادین در این آلبوم آمده است که در این دیباچه شرح مکفی داده‌ام.

    در کلیت آلبوم، دغدغه من رفتن و جاماندگی بوده است و این جریان در کل آلبوم روان است.»

    فرهاد میرمحمد صادقی تاکنون برای بیش از ۳۰ فیلم و ۳۰ نمایش آهنگسازی و طراحی صدا کرده و در جشنواره‌های بین المللی نیز شرکت داشته است.

    شایان ذکر است که آلبوم «جامانده ترین» از فرهاد میرمحمد صادقی، منتشر شده و نسخه دیجیتال و فیزیکی آن در دسترس مخاطبان قرار گرفته است.

    منبع: موسیقی ایرانیان
    https://musiceiranian.ir/?p=429100
       

    مطالب مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *