×
×

در گفتگویی مطرح شد
حمزه یگانه معتقد است که آموزش آنلاین برای سبک جز مناسب است

  • کد نوشته: 428755
  • حمیده موسوی
  • دوشنبه, ۶ام اردیبهشت ۱۴۰۰
  • ۰
  • حمزه یگانه می‌گوید تا پیش از کرونا اصلاً باور نداشته می‌توان موسیقی را هم آنلاین آموزش داد چون معتقد بود همه چیز باید حضوری باشد اما الآن حس می‌کند آموزش آنلاین برای سبک جز مناسب است.
    حمزه یگانه معتقد است که آموزش آنلاین برای سبک جز مناسب است
  • حمزه یگانه

    حمزه یگانه می‌گوید تا پیش از کرونا اصلاً باور نداشته می‌توان موسیقی را هم آنلاین آموزش داد چون معتقد بود همه چیز باید حضوری باشد اما الآن حس می‌کند آموزش آنلاین برای سبک جز مناسب است.

    به نقل از هنرآنلاین، حمزه یگانه نوازنده، آهنگساز و عضو گروه موسیقی داماهی درباره جدیدترین فعالیت‌های خود و این گروه به هنرآنلاین گفت: ما پیش از کرونا برای اجرای کنسرت برنامه‌های مختلفی داشتیم که همگی آن‌ها لغو شدند. از برنامه‌های خودم نیر اگر بخواهم بگویم، من سال گذشته آلبوم «هر روز» را منتشر کردم.

    وی در پاسخ به این سؤال که آیا کرونا به موسیقی آسیب رسانده است، توضیح داد: کرونا تغییرات زیادی در موسیقی به وجود آورد. اغلب کارهای گروهی را با افت مواجه کرد ولی از طرفی باعث شد فرصتی به دست بیاوریم تا کارهایی را که قبلاً فرصت نداشتیم تمام‌ کنیم به سرانجام برسانیم.

    این آهنگساز درباره سایر فعالیت‌های خود عنوان کرد: من مشغول تدریس آنلاین هستم. تا پیش از کرونا اصلاً باور نداشتم می‌توان موسیقی را هم به صورت آنلاین آموزش داد چون معتقد بودم همه چیز باید حضوری اتفاق بیفتد ولی الآن حس می‌کنم آموزش آنلاین برای سبک جز آموزش خوبی است.

    یگانه در پایان گفت: خوشبختانه هنرجویانی هم که در کلاس‌ها شرکت می‌کنند از کیفیت کلاس‌های آنلاین راضی‌اند و از نقاط مختلف برای من پیام می‌گذارند. من در حال حاضر کلاس‌های آنلاین خودم را بیش از کلاس‌های حضوری دوست دارم.

    منبع: هنرآنلاین
    https://musiceiranian.ir/?p=428755
       
    برچسب ها حمزه یگانه

    مطالب مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *