×
×

این شاعر خبر را تایید کرد
فاضل نظری از کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان رفت

  • کد نوشته: 428215
  • حمیده موسوی
  • سه شنبه, ۱۷ام فروردین ۱۴۰۰
  • ۰
  • فاضل نظری با تایید خبر رفتنش از کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان بر ضرورت تعیین تکلیف اعضای هیات‌مدیره این مجموعه تاکید کرد.
    فاضل نظری از کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان رفت
  • فاضل نظری

    فاضل نظری با تایید خبر رفتنش از کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان بر ضرورت تعیین تکلیف اعضای هیات‌مدیره این مجموعه تاکید کرد.

    به نقل از ایسنا، مدیرعامل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در حاشیه آیین رونمایی از چهار تماشاخانه سیار کانون در گفت‌وگو با رسانه‌ها به اخباری که در زمینه تغییرات مدیریتی در کانون در رسانه‌های مختلف منتشر شده پاسخ داد و گفت: باید این سوال را از اعضای هیأت امنای کانون پرسید اما بخشی از آن خبر که به من مربوط می‌شود صحت دارد و شایعه نیست و در هفته پایانی سال ۱۳۹۹ از سوی وزارت آموزش و پرورش به ما هم ابلاغ شد. قرار بود ظرف یکی دو روز، در همان هفته پایانی سال این تغییرات انجام شود که متاسفانه هنوز این اتفاق روی نداده و به روزهای آغاز سال جدید موکول شد و تاکنون هم محقق نشده است.

    او با بیان این‌که “فرهنگ و هنر و ادبیات برای بنده به مثابه سرزمین مادری است و خود را سرباز این عرصه می‌دانم و در حال حاضر به لحاظ اخلاقی، شرعی و قانونی وظیفه خود می‌دانم تا انتخاب مدیرعامل جدید برای کانون در این مجموعه ایفای نقش کنم تا حاشیه‌ای ایجاد نشود”، به اوضاع نابسامان هیات‌مدیره کانون نیز اشاره و اظهار کرد: در حال حاضر بیش‌از چند ماه است که تکلیف هیات‌مدیره کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان نیز نامشخص است و اقدامی برای تمدید یا انتصاب افراد جدید در هیات‌مدیره صورت نگرفته است.

    فاضل نظری همچنین گفت: امیدوارم در سالی که از سوی مقام معظم رهبری با عنوان «تولید، پشتیبانی‌ها و مانع‌زدایی‌ها» نام‌گذاری شده است شاهد رفع موانع خودساخته حوزه فرهنگ و هنر باشیم، چرا که اعتقاد دارم هرچه فرهنگ از سیاست فاصله بگیرد به اهداف و جایگاه واقعی خود نزدیک‌تر می‌شود و هرچه زودتر وضعیت مدیرعامل جدید کانون نیز مشخص شود و هر فردی در این عرصه پا می‌گذارد تلاش کند از فرهنگ و هنر این مرز و بوم حفاظت کند.

    رییس هیأت مدیره کانون در پایان گفت: امیدوارم به بنای باشکوه فرهنگ و هنر ما و زیست‌بوم فرهنگی ما از سوی گردشگران سیاسی خدشه‌ای وارد نشود و از ساکنان این سرزمین هم انتظار داریم به‌عنوان مستاجران این بنای شکوهمند، امانت‌دار باشند.

    منبع: ایسنا
    https://musiceiranian.ir/?p=428215
       

    مطالب مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *