×
×

از امین همایی و محمدرضا نیازی
آلبوم «ای صنم» منتشر شد

  • کد نوشته: 425126
  • حمیده موسوی
  • سه شنبه, ۲۱ام بهمن ۱۳۹۹
  • ۰
  • «ای صنم» نام اثری است تازه با آهنگسازی امین همایی و شعر و آواز محمدرضا نیازی که در قالب ۷ قطعه چیدمان یافته است.

    آلبوم «ای صنم» منتشر شد
  • آلبوم ای صنم منتشر شد

    آلبوم موسیقی «ای صنم» به آهنگسازی امین همایی و آواز محمدرضا نیازی، توسط آهنگساز اثر منتشر شده و پیش روی مخاطبان قرار گرفت.

    به گزارش «موسیقی ایرانیان»، «ای صنم» نام اثری است تازه با آهنگسازی امین همایی و شعر و آواز محمدرضا نیازی که در قالب ۷ قطعه به عناوین «ای صنم»، «ماه کامل»، «ارباب محرومان»، «خرمن دل»، «منجی پنهان»، «عقل جهان» و «همدم پروانه» چیدمان یافته و منتشر شده است.

    محمدرضا نیازی درباره این اثر می‌گوید: «فرهنگ والای ارادت مردم ایران به اهل بیت قر‌ن‌هاست که مایۀ تفاخر و مباهات این سرزمین است و در عرصه‌های مختلف زندگی ما تبلور یافته. عرصۀ شعر نیز مملو از این ارادت با قرایح و سبک‌های گوناگون است و غزلیات این بندۀ کم‌ترین در این زمینه و به‌خصوص در وصف حضرت صاحب‌الزمان، موهبتی است الهی که مجرای لطف پروردگار است. آشنایی با امین همایی عزیز، اسباب استفاده از اشعار اهل بیتی در قالب نجیب موسیقی سنتی گردید و آلبوم ای صنم را پدید آورد.»

    شایان ذکر است که آلبوم «ای صنم» ازمحمدامین همایی و محمدرضا نیازی، منتشر شده و علاقمندان می توانند نسخه دیجیتال این اثر را از رسانه های معتبر موسیقی دانلود کنند.

    منبع: موسیقی ایرانیان
    https://musiceiranian.ir/?p=425126
       

    مطالب مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *