×
×

تا پایان مهر ماه

  • کد نوشته: 42427
  • موسیقی ایرانیان
  • دوشنبه, ۱ام مهر ۱۳۹۲
  • ۰
  • مهلت فراخوان شرکت در بیست و نهمین جشنواره بین المللی موسیقی فجر در پی استقبال علاقمندان، برای یک ماه دیگر و تا پایان مهر ماه جاری تمدید شد.

    تا پایان مهر ماه
  • اختتامیه جشنواره موسیقی فجر

    جشنواره موسیقی فجر

    موسیقی ایرانیان – سودا مولائی: مهلت فراخوان شرکت در بیست و نهمین جشنواره بین المللی موسیقی فجر در پی استقبال علاقمندان، برای یک ماه دیگر و تا پایان مهر ماه جاری تمدید شد.

    به گزارش روابط عمومی بیست و نهمین جشنواره بین المللی موسیقی فجر، در پی استقبال علاقمندان به شرکت در این جشنواره و درخواست های مکرر برای تمدید مهلت ثبت نام متقاضیان، فراخوان این جشنواره تا یک ماه دیگر تمدید شد.

    پیش از این، مهلت ارسال آثار به دبیرخانه بیست و نهمین جشنواره بین المللی موسیقی فجر تا پایان شهریور ماه تعیین شده بود که با موافقت برگزار کنندگان جشنواره این مهلت تا پایان مهر ماه جاری ادامه خواهد داشت.

    بخش رقابتی این جشنواره در شاخه های گروه نوازی موسیقی کلاسیک ایرانی و گروه نوازی موسیقی کلاسیک غیر ایرانی، آواز جمعی و آهنگسازی برگزار خواهد شد.

    همچنین در بخش جنبی بیست و نهمین جشنواره بین المللی موسیقی فجر نیز گروه هایی در بخش هایی چون بین الملل، موسیقی کودک، موسیقی بانوان، موسیقی کلاسیک ایرانی و موسیقی کلاسیک غیر ایرانی به روی صحنه خواهند رفت.

    دبیری بیست و نهمین جشنواره بین المللی موسیقی فجر را دکتر حسن ریاحی برعهده دارد و علاقمندان به شرکت در این جشنواره برای اطلاع از جزئیات آن می توانند فرم فراخوان جشنواره را در طریق پایگاه اطلاع رسانی موسیقی ایران (www.nay.ir) دریافت کنند.

    https://musiceiranian.ir/?p=42427
       

    مطالب مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *