×
×

انتخاب متقاضیان تاسیس آموزشگاه موسیقی، آنلاین انجام می شود

  • کد نوشته: 423527
  • حمیده موسوی
  • یکشنبه, ۱۲ام بهمن ۱۳۹۹
  • ۰
  • شورای مرکزی نظارت بر آموزشگاه‌های آزاد موسیقی به منظور رعایت پروتکل‌های بهداشتی، به صورت آنلاین برگزار می‌شود.

    انتخاب متقاضیان تاسیس آموزشگاه موسیقی، آنلاین انجام می شود
  • آموزشگاه موسیقی

    شورای مرکزی نظارت بر آموزشگاه‌های آزاد موسیقی به منظور رعایت پروتکل‌های بهداشتی، به صورت آنلاین برگزار می‌شود.

    به نقل از روابط عمومی دفتر برنامه ریزی و توسعه آموزش‌های فرهنگی و هنری، دومین جلسه شورای مرکزی نظارت بر آموزشگاه‌های آزاد موسیقی، بعد از تاخیر دو ماهه با حضور مدیرکل دفتر آموزش و اعضای این شورا روز یکشنبه، ۱۲ بهمن‌ماه در این دفتر برگزار شد.

    در این جلسه پرونده ۲۰ نفر از متقاضیان تاسیس آموزشگاه آزاد موسیقی، توسط اعضای شورا بررسی شد و پنج نفر از متقاضیان تاسیس آموزشگاه آزاد موسیقی، به صورت آنلاین از استان‌های تهران، سیستان و بلوجستان، ایلام، مازندران و فارس در مصاحبه شرکت کرده و مورد ارزیابی اعضا شورا قرار گرفتند.

    این جلسات به منظور رسیدگی و نظارت بر عملکرد آموزشگاه‌های آزاد هنری، ایجاد هماهنگی‌های لازم بین شوراهای رسیدگی و نظارت استان‌ها در سراسر کشور و رسیدگی به درخواست متقاضیان تاسیس آموزشگاه‌های آزاد موسیقی، به صورت آنلاین برگزار می‌شود.

    حسن ریاحی، داود گنجه‌ای، کیاوش صاحب نسق، سیمون آیوازیان، محمد اله‌یاری فومنی (مدیر کل دفتر موسیقی)، احمد صدری به عنوان نماینده فرهنگستان هنر و علی اکبر صفی پور (مدیرکل دفتر برنامه ریزی و توسعه آموزش‌های فرهنگی و هنری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی) اعضای شورای مرکزی نظارت بر آموزشگاه‌های آزاد موسیقی هستند.

    منبع: موسیقی ایرانیان
    https://musiceiranian.ir/?p=423527
       

    مطالب مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *