×
×

به احترام کادر درمان
پخش سمفونی شهرزاد از شبکه المیادین

  • کد نوشته: 423343
  • حمیده موسوی
  • شنبه, ۱۱ام بهمن ۱۳۹۹
  • ۰
  • شبکه المیادین در یکی از بخش‌های خبری خود بخش‌هایی از سمفونی «شهرزاد» با آهنگ‌سازی امین‌الله حسین و نوازندگی ۳۰ نفر از بانوان هنرمند کشورمان را پخش کرد.

    پخش سمفونی شهرزاد از شبکه المیادین
  • سمفونی شهرزاد

    شبکه المیادین در یکی از بخش‌های خبری خود بخش‌هایی از سمفونی «شهرزاد» با آهنگ‌سازی امین‌الله حسین و نوازندگی ۳۰ نفر از بانوان هنرمند کشورمان را پخش کرد.

    شبکه المیادین شامگاه پنجشنبه و در قالب برنامه «المشهدیه» که عموماً به رویدادهای فرهنگی می‌پردازد، بخش هایی از سمفونی ایرانی «شهرزاد» را روی آنتن برد.

    در این برنامه همچنین با عنایت مهر، مدیر پروژه سمفونی «شهرزاد» گفتگوی زنده‌ای انجام شد.

    عنایت مهر در این مصاحبه اظهار کرد: این سمفونی زیر نظر معاون امور بانوان و خانواده ریاست جمهوری با هدف احترام و قدردانی از تلاش‌های شبانه روزی کادرهای پزشکی جهان که شبانه روز در تلاش برای درمان بیماران کرونایی هستند، تولید و اجرا شد و علت انتخاب ۳۰ نفر بانو برای نوازندگی، یادآور سیمرغی است که از ۳۰ پرنده تشکیل شد و نشان می‌دهد که با همبستگی با یکدیگر می‌توان مشکلات را هر چند کلان باشند، پشت سر گذاشت.

    او در پایان با تقدیم سمفونی «شهرزاد» به کادر پزشکی و سلامت کشورمان و کشورهای جهان گفت: در این سمفونی احساساتمان به زبان موسیقی نسبت به کادر درمان در همه گیتی ابراز شده و حاوی پیامی برای صلح، محبت و دوستی نسبت به تمام انسان‌هاست.

    منبع: موسیقی ایرانیان
    https://musiceiranian.ir/?p=423343
       

    مطالب مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *