×
×

حضور ۱۶۸ اثر در جایزه «موسیقی و رسانه» جشنواره فجر۳۶

  • کد نوشته: 423094
  • حمیده موسوی
  • چهارشنبه, ۸ام بهمن ۱۳۹۹
  • ۰
  • با پایان مهلت ثبت‌نام و ارسال آثار جایزه موسیقی و رسانه در سی‌وششمین جشنواره موسیقی فجر، ۱۶۸ اثر از اهالی رسانه در دبیرخانه ثبت شد.

    حضور ۱۶۸ اثر در جایزه «موسیقی و رسانه» جشنواره فجر۳۶
  • جشنواره فجر۳۶

    با پایان مهلت ثبت‌نام و ارسال آثار جایزه موسیقی و رسانه در سی‌وششمین جشنواره موسیقی فجر، ۱۶۸ اثر از اهالی رسانه در دبیرخانه ثبت شد.

    به نقل از روابط عمومی سی و ششمین جشنواره موسیقی فجر، مهلت ثبت‌نام و ارسال آثار به جایزه موسیقی و رسانه سی و ششمین جشنواره موسیقی فجرهفتم بهمن ماه پایان یافت و ۱۶۸ اثر برای شرکت در این جایزه به دبیرخانه ارسال شد.

    جایزه موسیقی و رسانه سی و ششمین جشنواره موسیقی فجر به دبیری سعید میرمحمدصادق برگزار می شود و سیدعلیرضا میرعلینقی، عبدالرضا سپنجی، آروین صداقت کیش، ویدا همراز، نرگس ذاکر جعفری و ایلناز رهبر آثار رسیده را داوری می کنند.

    جایزه موسیقی و رسانه باهدف افزایش نقش رسانه‌ها در توجه عمومی به موسیقی و کلام، تجلیل از نقش اهالی رسانه در نقادی و هم‌افزایی حوزه موسیقی، فرهنگ‌سازی با موسیقی و توجه به گونه‌های مختلف موسیقی به‌ویژه موسیقی نواحی و خرده‌فرهنگ‌ها در راستای فرهنگ‌سازی در سه حوزه”موسیقی، بینا رشته‌ای و نگاه ویژه” برگزار می‌شود.

    در سی و ششمین جشنواره موسیقی فجر و در در بخش غیر رقابتی ۱۰۰ گروه موسیقی در حوزه موسیقی دستگاهی، نواحی، کلاسیک و تلفیقی برای حضور در جشنواره از طریق فراخوان ثبت نام کردند که در مرحله نخست ۶۱ گروه انتخاب شدند و در نهایت ۱۰ گروه برای اجرا به جدول جشنواره راه یافته اند..
    با توجه به وضعیت کرونا و اضافه شدن بخش رقابتی، جدول برنامه ها تغییرات اجرایی نسبت به جشنواره های قبل دارد. بر اساس تقسیم بندی هیات انتخاب در هر بخش، ۴۰ درصد گروه‌ها از بخش فراخوان و ۶۰ درصد گروه‌ها با تایید هیات انتخاب به جشنواره دعوت شدند.

    همزمان با این جشنواره و در بخش جنبی دومین دوره مسابقه موسیقی و رسانه و بخش پژوهشی برگزارمی‌شود. سی‌وششمین جشنوارۀ موسیقی فجر از تاریخ ۲۸ بهمن تا ۳ اسفند ۱۳۹۹ به دبیری حسن ریاحی برگزار خواهد شد.

    منبع: موسیقی ایرانیان
    https://musiceiranian.ir/?p=423094
       

    مطالب مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *