×
×

در مهر ماه سال جاری

  • کد نوشته: 42235
  • موسیقی ایرانیان
  • چهارشنبه, ۲۷ام شهریور ۱۳۹۲
  • ۱ دیدگاه
  • سومین آلبوم مسعود امامی با عنوان «همیشگی» به زودی منتشر می‌شود، وی در این آلبوم که ۱۱ قطعه دارد با ۷ آهنگساز و ۷ تنظیم کننده همکاری داشته است.

    در مهر ماه سال جاری
  • 482322_342648739186291_1147159363_nموسیقی ایرانیان – لیا شیرازی: سومین آلبوم مسعود امامی با عنوان «همیشگی» به زودی منتشر می‌شود.

    به گزارش خبرنگار موسیقی ایرانیان، امامی که به عنوان ترانه سرا پا در عرصه موسیقی گذاشت و در این امر، به نام شد، با ارائه دو آلبوم «امون بده» ‌ و «دوباره» ثابت کرد در زمینه خوانندگی نیز موفق است و می‌تواند اثری ارائه دهد که از هر لحاظ جای دفاع داشته باشد، آلبوم دیگری به نام «همیشگی» آماده کرده است که اوایل پاییز منتشر خواهد شد. او در این آلبوم که ۱۱ قطعه دارد با ۷ آهنگساز و ۷ تنظیم کننده همکاری داشته و به جز قطعاتی از البوم که جز سروده‌های خودش است، از علی بحرینی، سونیا مکاری‌پور و مریم دلشاد نیز قطعاتی را اجرا کرده است.

    شنیده‌ها حاکی بر آن است که «همیشگی» آلبوم باارزشی شده و می‌توان امید داشت در لیست بر‌ترین آلبوم‌های سال ۹۲ نام «همیشگی» نیز به چشم بخورد تا سومین آلبوم مسعود امامی نیز به خاطر نوع سلیقه و دقتش در انتخاب شعر و موسیقی با اقبال مخاطبین روبرو شود.

    شایان ذکر است که اولین کنسرت مسعود امامی هم به احتمال زیاد سوم آبان ماه در سالن اریکه ایرانیان به روی صحنه خواهد رفت.

    https://musiceiranian.ir/?p=42235
       
    برچسب ها مسعود امامی

    مطالب مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *