×
×

از کانال آذری شبکه سحر
برنامه رادیویی «مهتاب» به موسیقی فولکلور و سنتی خطه آذربایجان می پردازد

  • کد نوشته: 420958
  • حمیده موسوی
  • سه شنبه, ۲۳ام دی ۱۳۹۹
  • ۰
  • فصل جدید برنامه شبانگاهی «مهتاب» از کانال آذری شبکه سحر در حال پخش است. معرفی افراد آشنا به هنر موسیقی فولکلور و سنتی خطه آذربایجان از رویکردهای این برنامه است.

    برنامه رادیویی «مهتاب» به موسیقی فولکلور و سنتی خطه آذربایجان می پردازد
  • برنامه رادیویی مهتاب

    فصل جدید برنامه شبانگاهی «مهتاب» از کانال آذری شبکه سحر در حال پخش است. معرفی افراد آشنا به هنر موسیقی فولکلور و سنتی خطه آذربایجان از رویکردهای این برنامه است.

    برنامه «مهتاب» با تهیه کنندگی نوروز پورمند برای مخاطبان و بینندگان کانال آذری شبکه سحر پخش می شود.

    پورمند گفت: این برنامه از شنبه تا پنج شنبه هر شب به صورت زنده و در مدت زمان ۵۰ دقیقه بر روی آنتن است.

    این تهیه کننده کانال آذری شبکه سحر ادامه داد: ۲ برنامه ابتدایی هر هفته اختصاص به معرفی مهمان یا مهمانانی آشنا به هنر موسیقی فولکلور و سنتی خطه آذربایجان دارد که در شرایط فعلی و به دلیل الزام جهت رعایت شیوه نامه های بهداشتی، مدعوین برنامه به صورت ارتباط اسکایپی در برنامه حاضر شده و قطعاتی از موسیقی خاص آذری برای علاقمندان می نوازند.
    وی افزود: ۲ شب دیگر برنامه «آی ایشغیندا» اختصاص به معرفی ویژه ها و فعالیت های خاص و هنرمندانی در سایر گروه های هنری دارد و در یک شب باقیمانده صاحبان حرف و مشاغل خاص که ابداع و نوآوری خوبی در ارتباط با شغل و کار خود دارند، در «مهتاب» معرفی می شوند.

    پورمند در پایان گفت: بخش های مختلفی در کنار بخش اصلی برنامه در شروع فصل جدید «مهتاب» به آن اضافه شده است که از آن جمله می توان به آیتم ثابت «نجواها»، کوله پشتی، کلیپ، نماهنگ و نیز پخش گزارش هایی از شهرهای آذری نشین شامل ارومیه، تبریز، اردبیل و… با موضوعاتی همچون فعالیت های روزمره مردم کوچه و خیابان و معرفی مکان های توریستی و گردشگری و تفریحی اشاره کرد.

    «مهتاب» هر شب از ساعت ۲۱:۴۰ به وقت تهران با زمان تکرار روز بعد ساعت ۱۳:۰۰ بر روی آنتن کانال آذری شبکه سحر است. ندا سام مجری برنامه «مهتاب» است.

    منبع: ایسنا
    https://musiceiranian.ir/?p=420958
       

    مطالب مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *