×
×

بسته های حمایتی ارشاد از موسیقی در استان‌ها معرفی شدند

  • کد نوشته: 417155
  • خبرنگار موسیقی ایرانیان
  • سه شنبه, ۲ام دی ۱۳۹۹
  • ۰
  • دفتر موسیقی معاونت امور هنری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در ادامه حمایت خود از فعالیت هنرمندان و گروه های موسیقی در کشور، چهار زمینه حمایتی دیگر را نیز در دستور کار قرار داده است.

    بسته های حمایتی ارشاد از موسیقی در استان‌ها معرفی شدند
  • حمایت از گروه های فعال موسیقی استان ها، حمایت از تولید آلبوم های موسیقی سنتی و مقامی، حمایت از برگزاری کارگاه های تخصصی موسیقی و کمک به تامین هزینه های شوراهای تخصصی موسیقی در استان ها، چهار عنوان حمایتی دیگر است که به زودی در اختیار هنرمندان این حوزه قرار خواهد گرفت.

    به گزارش سایت خبری و تحلیلی موسیقی ایرانیان، به دنبال امضای تفاهم نامه های همکاری معاونت امور هنری با ادارات کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان ها، حمایت از فعالیت های موسیقایی در استان ها گسترش می یابد.

    در ماه های اخیر دفتر موسیقی با پرداخت ۳۲۰۰ میلیون ریال به شعب مختلف انجمن موسیقی در استان ها از فعالیت های شعب انجمن موسیقی در استان ها حمایت کرد و با اجرای بندهای فوق، حمایت های دفتر موسیقی از فعالیت های موسیقی در استان ها در سال جاری به بیش از ۱۰ میلیارد ریال می رسد.

    تفاهم نامه های معاونت امور هنری با ادارات کل فرهنگ و ارشاد اسلامی به منظور تمرکززدایی از فعالیت ها در تهران و نیز توزیع عادلانه تر بودجه های فرهنگی و هنری منعقد شده است.

    منبع: سایت خبری و تحلیلی موسیقی ایرانیان Musiceiranian.ir
    https://musiceiranian.ir/?p=417155
       

    مطالب مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *