×
×

تلاش برای اجرای زنده
خواننده پروژه «سردار دل‌ها» معرفی شد

  • کد نوشته: 415294
  • خبرنگار موسیقی ایرانیان
  • شنبه, ۲۲ام آذر ۱۳۹۹
  • ۰
  • یک تهیه‌کننده و ناشر شناخته شده آثار موسیقایی از تولید و انتشار یک قطعه ارکسترال همزمان با سالروز شهادت سردار سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی خبر داد.

    خواننده پروژه «سردار دل‌ها» معرفی شد
  • کامران همت پور تهیه‌کننده و ناشر شناخته شده موسیقی در گفتگو با خبرنگار مهر ضمن تشریح تازه‌ترین فعالیت‌های خود بیان کرد: مشغول برنامه‌ریزی برای تولید یک پروژه ارکسترال هستیم که قرار است همزمان با سالروز شهادت سردار سپهبد حاج قاسم سلیمانی پیش روی مخاطبان قرار گیرد.

    وی افزود: هم اکنون در مراحل پیش تولید این پروژه هستیم که طی آن امیریل ارجمند به‌عنوان آهنگساز و خواننده پروژه حضور خواهد داشت. این در حالی است که تصمیم داریم گفتگوهایی را با جناب علیرضا قزوه داشته باشیم که در صورت توافقات انجام گرفته بتوانیم از اشعار این شاعر شناخته کشورمان در اجرای اثر استفاده کنیم.

    این تهیه‌کننده و ناشر موسیقی گفت: طبق برنامه‌ریزی‌هایی که انجام گرفته، قراراست از این پروژه نماهنگی منتشر شود. البته برای اجرای همزمان اثر به صورت کنسرت مذاکراتی با بنیاد فرهنگی هنری رودکی به صورت ابتدایی انجام گرفته که اگر امکان این وجود داشته باشد بتوانیم از این پروژه اجرای زنده‌ای هم داشته باشیم که همه اینها منوط به ماجرای کرونا و بحث رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی و البته برنامه‌ریزی بنیاد رودکی در این زمینه است که امیدوارم به سرانجام مثبتی برسد.

    منبع: خبرگزاری مهر
    https://musiceiranian.ir/?p=415294
       

    مطالب مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *