×
×

آنلاین بشنوید و دانلود کنید
«والسى براى عشق گمشده» اثرى جدید از مهرزاد خواجه امیرى

  • کد نوشته: 414453
  • حمیده موسوی
  • شنبه, ۱۵ام آذر ۱۳۹۹
  • ۰
  • تازه ترین اثر از مهرزاد خواجه امیری، آهنگساز و نوازنده شناخته شده موسیقی کشورمان تحت عنوان «والسی برای عشق گمشده» با اهتمام مؤسسه فرهنگى هنرى هنرآفرینان آواى جم منتشر شد.

    «والسى براى عشق گمشده» اثرى جدید از مهرزاد خواجه امیرى
  • والسی برای عشق گمشده از مهرزاد خواجه امیری

    تازه ترین اثر از مهرزاد خواجه امیری، آهنگساز و نوازنده شناخته شده موسیقی کشورمان تحت عنوان «والسی برای عشق گمشده» با اهتمام مؤسسه فرهنگى هنرى هنرآفرینان آواى جم منتشر شد.

    به گزارش سایت خبری و تحلیلی موسیقی ایرانیان، مهرزاد خواجه امیرى آهنگساز و نوازنده ایرانى که سابقه دریافت جایزه از رسانه هاى هالیوود و گلوبال موزیک اوارد را براى ساخته هاى آتاناسیا، کومیتیس و قصه گوى شب در کارنامه هنرى خود دارد؛ اثر والسى براى عشق گمشده را با اهتمام مؤسسه فرهنگى هنرى هنرآفرینان آواى جم و همکارى نوازندگانى چون جمال چلبیانی، به عنوان نوازنده ویلن، منتشر کرده است.

    اجراى پیانو و تنظیم این قطعه نیز همانند آهنگسازى آن، به عهده مهرزاد خواجه امیرى بوده است.

    شایان ذکر است که این قطعه از معدود والس های ساخته شده توسط مهرزاد خواجه امیری می باشد. معمولا قطعات والس به دلیل ماهیت ریتمى اش، حالتی طرب انگیز و رقص گونه دارد اما با توجه به اسم این اثر، محتوای آن از فضایی کاملا شاد برخوردار نیست. تضاد موجود در ماهیت قطعات والس و این قطعه پارادوکسی زیبا خلق کرده است.

    دانلود آهنگ والسی برای عشق گمشده

    آنلاین بشنوید

     

    منبع: موسیقی ایرانیان
    https://musiceiranian.ir/?p=414453
       

    مطالب مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *