×
×

ابراز احساسات عجیبِ نوید محمدزاده برای دیگو مارادونا

  • کد نوشته: 412735
  • خبرنگار موسیقی ایرانیان
  • پنجشنبه, ۶ام آذر ۱۳۹۹
  • ۰
  • ابراز احساسات عجیبِ نوید محمدزاده برای دیگو مارادونا

  • درپی درگذشت دیگو مارادونا، فوتبالیست آرژانتینی، نویدمحمدزاده، پستی سراسر تمجید را در اینستاگرام خود منتشر و از او قدردانی کرد.

    به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، نوید محمدزاده، بازیگر سینما که به فوتبال و رخ دادهای مرتبط با آن علاقه دارد، پس از شنیدن خبر درگذشت دیگو مارادونا، فوتبالیست ۶۰ ساله معروف آرژانتینی، پستی را در اینستاگرام منتشر کرد.

    او نوشت:

    «دیگو، تو بزرگ بودی، بزرگترین، سیستم و آدم‌های کوتوله، تحمل دیدن بزرگی تو را نداشتند. پروژه حذف و مرگ تدریجی تو وقتی شروع شد که دو گل قرن را به انگلیس زدی، یکی با دریبل همه، یکی با دست خدا، پشت آن گل‌ها، انتقام بود. نباید انگلیس را حذف می‌کردی. نباید از چه‌گوارا و فیدل حرف می‌زدی و عشق خود به آنها را روی تن خود تتو می‌کردی، سیاسیون تحمل دیدنش را نداشتند.
    نباید ناپولی را قهرمان کالچو و اروپا می‌کردی، آن تیم درب‌وداغان را، غول‌های اروپا تحمل دیدنش را نداشتند.
    نباید فیفا را … حساب می‌کردی رییس خشمگین می‌شد. نباید در سن‌پائولو خدا می‌شدی، نباید در جام جهانی ۹۰ در ایتالیا در ورزشگاه سن‌پائولو جایی که خدا شده بودی ایتالیارا حذف می‌کردی.
    نباید، نباید، نباید…
    می‌دانی چرا تورا دوست دارم؟ به خاطر همه نبایدهایی که باید کردی. تو را ذره ذره کشتند، چون تو فراتر از همه آن‌ها بودی. مشق زندگی من، اسطوره من، دیگو، آرام بخواب.
    دوستت دارم.»

    منبع: خبر آنلاین
    https://musiceiranian.ir/?p=412735
       

    مطالب مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *