×
×

آنلاین بشنوید
مهدی مرتضایی از «باد خزان» خواند

  • کد نوشته: 412551
  • حمیده موسوی
  • چهارشنبه, ۵ام آذر ۱۳۹۹
  • ۰
  • قطعه «باد خزان» با صدای مهدی مرتضایی، آهنگساز و نوازنده سنتور منتشر شده و در دسترس مخاطبان قرار گرفت.

    مهدی مرتضایی از «باد خزان» خواند
  • باد خزان با صدای مهدی مرتضایی

    قطعه «باد خزان» با صدای مهدی مرتضایی، آهنگساز و نوازنده سنتور منتشر شده و در دسترس مخاطبان قرار گرفت.

    به گزارش سایت خبری و تحلیلی موسیقی ایرانیان، پس از آخرین فعالیت مهدی مرتضایی در موسیقی فیلم جدید داریوش مهرجویی، قطعه «باد خزان» با شعر، ملودی و آواز او منتشر شد.

    مرتضایی در مورد این اثر گفته است: «قطعه «باد خزان» را در این دوران سخت و طاقت فرسای شیوع کرونا با تمام وجود ساختم و خواندم تا حرف دل من، هنرمندان عرصه موسیقی و مردم عزیزم باشد. با خلق قطعه «باد خزان» خواستم احساس و حالی را که این روزها می‌بینم بین تمامی ما مشترک و مشابه است را در قالب خلق و خوانش اثری ارائه دهم زیرا آدمی هرگاه می‌بینی هم نوعت هم با تو همذات پنداری میکند و در واگویه‌ها و درد دلهایش، دست روی مشکلات و دغدغه‌ها و بی‌حوصلگی‌هایی میگذارد که عینا برای تو هم همانها وجود دارد، گویی از درون تو کاملا آگاه است. همین باعث می‌شود تحمل سختی این دوران بر من و ما آسان شود و در مرتبه‌ای بالاتر باعث ایجاد روحیه‌ای خوب و مثبت در شنونده شده و او را مهیای کار و زندگی کند.

    این قطعه با آهنگسازی، خوانندگی و ترانه سرایی مهدی مرتضایی، پیانوی کومپوزیتور و نوازندگی احمد میرمعصومی خلق شده است. احمد میرمعصومی همچنین صدابرداری و میکس و مستر «باد خزان» را انجام داده است.

    شایان ذکر است که مهدی مرتضایی به تازگی پارت سنتورنوازی فیلم «لامینور»، بیست و هفتمین فیلم بلند سینمایی داریوش مهرجویی با موسیقی کریستف رضاعی را بر عهده داشته است.

    آنلاین بشنوید:

    منبع: موسیقی ایرانیان
    https://musiceiranian.ir/?p=412551
       

    مطالب مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *