×
×

بازیگر سرشناس آمریکایی به ضرب گلوله کشته شد

  • کد نوشته: 408805
  • خبرنگار موسیقی ایرانیان
  • سه شنبه, ۱۳ام آبان ۱۳۹۹
  • ۰
  • بازیگر سرشناس آمریکایی به ضرب گلوله کشته شد

  • باشگاه خبرنگاران جوان نوشت: ادی هاسل که در فیلم سینمایی نامزد اسکار «همه بچه‌ها حالشان خوب است» بازی کرده بود، به ضرب گلوله کشته شد.

    ادی هاسل بازیگری که برای نقش آفرینی در فیلم نامزد اسکار «همه بچه‌ها حالشان خوب است» در سال ۲۰۱۰ و همینطور سریال علمی – تخیلی «سطح» معروف شد، جان خود را از دست داد؛ او ۳۰ ساله بود.

    هاسل یکشنبه صبح در حادثه‌ای که به نظر می‌رسید سرقت اتومبیل باشد، مورد اصابت گلوله قرار گرفت. تحقیقات روی این حادثه هنوز ادامه دارد و مشخص نشده این جنایت در کجای تگزاس صورت گرفته است.

    هاسل متولد سال ۱۹۹۰ در تگزاس بود. او چندین نقش کوتاه را طی سال‌های ۲۰۰۰ تا ۲۰۱۰ بازی کرده بود که از جمله آن‌ها می‌توان به «همه بچه‌ها حالشان خوب است» اشاره کرد که بازیگرانی مثل جولین مور و مارک رافلو در آن بازی کردند. این فیلم در سال ۲۰۱۱ نامزد بهترین فیلم اسکار شده بود. هاسل در سریال «سطح» نیز در کنار لیتون میستر و لیک بیل بازی کرد.

    او در فیلم‌های دیگری مثل «شجره نامه» در سال ۲۰۱۲، فیلم زندگینامه استیو جابز به نام «جابز» در سال ۲۰۱۳، «مبارز جاده» و «شهر بمب» بازی کرد. فیلم «شهر بمب» در سال ۲۰۱۷ جایزه برگزیده مخاطبان را از جشنواره بین المللی دالاس دریافت کرد. آخرین نقش آفرینی او به فیلم «لوسی» در سال ۲۰۱۷ باز می‌گردد.

    منبع: خبر آنلاین
    https://musiceiranian.ir/?p=408805
       

    مطالب مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *