×
×

بهانه‌ای که شهین تسلیمی را به دنیای بازیگری برگرداند

  • کد نوشته: 408795
  • خبرنگار موسیقی ایرانیان
  • سه شنبه, ۱۳ام آبان ۱۳۹۹
  • ۰
  • بهانه‌ای که شهین تسلیمی را به دنیای بازیگری برگرداند

  • فارس نوشت: شهین تسلیمی گفت: سریال «وضعیت سفید» از جمله مجموعه های ماندگار و به یادماندنی تلویزیون در پس از انقلاب است.

    شهین تسلیمی در سریال‌هایی همچون «وضعیت سفید» و «ارمغان تاریکی» ایفاگر نقش‌های جدی بود و نشان داد که در قالب این شخصیت‌ها هم می‌تواند بدرخشد. در سریال «پدر» نیز نقش متفاوتی را تجربه کرد که بسیاری از مخاطبان از این انتخاب او شگفت‌زده شدند. البته او همچنان بیشتر تمایل دارد که نقش های مثبت را ایفا کند و در کارهای طنز حضور داشته باشد.

    بخش‌هایی از گفتگو با این بازیگر را بخوانید.

    خانم تسلیمی دلایل جذابیت سریال وضعیت سفید را با وجود بازپخش های متعدد در چه می ‌بینید؟

    -می دانم که وضعیت سفید سال هاست که تکرار می شود اما همچنان مخاطبان خاص خودش را دارد. به نظرم در وضعیت سفید همه چیز سر جای خودش بود. کارگردانی آقای نعمت ‌الله واقعا فوق العاده بود.

    به نظر شما اساساً یک سریال چه ویژگی‌هایی باید داشته باشد تا محبوب مردم شود، آن را به خاطر بسپارند و برایشان تبدیل به نوستالژی بشود؟

    -به نظر من سریال باید طوری باشد که در مخاطب شور و هیجانی برای دنبال کردن ایجاد کند. قصه در این میان خیلی مهم است. یعنی کششی که داستان ایجاد می‌کند در جذب مخاطب اهمیت بسیاری دارد. باید کاری کنیم که بیننده اشتیاق داشته باشد که فردا هم قسمت بعدی سریال را ببیند. برخی از کارها خیلی راحت قسمت بعدی و بعدی‌شان قابل حدس است. قصه باید برای مخاطب گیرا باشد و در او هیجان ایجاد کند. این مهمترین چیزی است که باید در سریال سازی مدنظر داشته باشیم.اتفاقا نقشم در سریال پدر این ویژگی را داشت و مخاطبان خیلی دوست داشتند بدانند که چه مسیری قرار است طی شود.

    وضعیت سفید بهانه‌ای بود تا من به بازیگری برگردم و همین سریال هم باعث شد که مردم دوباره مرا ببینند. سریال، خیلی خوب هم دیده شد؛ چه از طرف مردم و چه کارشناسان و حتی دیگر کارگردانان. به این ترتیب، بخشی از توانایی های من در بازیگری هم دیده شد و برای خودم خیلی خوب بود. کسانی که سریال را دیده بودند هم به من خیلی لطف داشتند. سریال وضعیت سفید از جمله مجموعه های ماندگار و به یادماندنی تلویزیون در پس از انقلاب است.

    خانم تسلیمی بازیگران بسیار دیگری هم در محدوده سنی شما قرار دارند که البته به پرکاری شما نیستند. فکر می‌کنید که چرا کارگردان‌ها بیشتر تمایل دارند از حضور شما در کارهایشان بهره ببرند؟

    -این نظر لطف دوستان است. همان طور که شما اشاره کردید ما بازیگران خانم بسیار توانمندی داریم که در سن میانسالی به سر می‌برند ولی درباره حضور من فکر می‌کنم که از خوش شانسی من بوده که با کارگردان‌های بزرگی در عرصه تلویزیون و سینما همکاری کرده‌ام. یکی دیگر اینکه نمی‌خواهم از خودم تعریف کنم ولی می‌توانم که نقش‌های متفاوتی را ایفا کنم که همین یک نکته بسیار مهم در بازیگری به شمار می‌رود. ما شاید بازیگران بسیاری در رده میانسالی داشته باشیم ولی باید ببینیم که این بازیگران همه‌شان توانایی حضور در همه نقش‌ها را هم دارند یا خیر.

    ۲۴۱۲۴۱

    منبع: فارس
    https://musiceiranian.ir/?p=408795
       

    مطالب مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *