×
×

کاری از علی عبداللهی
نقش آفرینی هانا کامکار در یک فیلم کوتاه

  • کد نوشته: 407787
  • حمیده موسوی
  • سه شنبه, ۶ام آبان ۱۳۹۹
  • ۰
  • هانا کامکار بانوی هنرمند عرصه موسیقی و تئاتر، در فیلم کوتاه «Voice» به ایفای نقش پرداخته است. این در حالی ست که پروسه فیلمبرداری این کار به پایان رسیده و آماده تدوین است.

    نقش آفرینی هانا کامکار در یک فیلم کوتاه
  • فیلم کوتاه voice

    هانا کامکار بانوی هنرمند عرصه موسیقی و تئاتر، در فیلم کوتاه «Voice» به ایفای نقش پرداخته است. این در حالی ست که پروسه فیلمبرداری این کار به پایان رسیده و آماده تدوین است.

    به نقل از روابط عمومی فیلم کوتاه «Voice»، این اثر که به نویسندگی و کارگردانی علی عبداللهی ساخته شده، برای طی کردن مراحل پس از تولید خود روی میز تدوین قرار گرفت.

    علی عبدالهی از نویسندگان در عرصه تئاتر و ادبیات داستانی بوده که پیش از این نویسندگی و کارگردانی فیلم کوتاه «تجربه» را نیز برعهده داشته است.

    فیلم «Voice» برشی از زندگی یک صدابردار سینما است که در حین رساندن مسافران، شب و روز را در یک ماشین و با شنیدن صداهایی که از زندگی عاشقانه خود ضبط کرده سپری می‌کند.

    در خلاصه داستان این اثر آمده است: «هانا: اگه یه روز دلت برام تنگ شه چیکار می‌کنی؟ ابی: خیلی صدات و گوش می‌دم…»

    هانا کامکار، ابراهیم عزیزی، خلیل ظروفچیان بازیگرانی هستند که در این اثر به ایفای نقش پرداختند.

    این فیلم کوتاه که به طور کامل در یک ماشین ضبط شده، برای شرکت در جشنواره‌های داخلی و خارجی آماده می‌شود.

    عوامل این اثر عبارتند از: علی عبداللهی (نویسنده و کارگردان)، حامد قریب (تهیه‌کننده و مدیر تولید)، شاهین طوفان(مدیر فیلمبرداری)، محسن نانکلی (صدابردار)، علی گورانی (تدوین)، سروش حسین‌جانی (دستیار کارگردان)، ناهید رضایی (منشی صحنه)، محمدرضا امینی، حمزه نصیری، محمد جواد کبیری ‌(گروه فیلمبرداری)، علیرضا خضرایی(عکاس)، شادان کمیلی (گریم)، کیان عزیزیان (تدارکات)، سهراب تیموریان (سینه‌موبیل) و سعید موسوی(ساخت عروسک) اشاره کرد.

    منبع: موسیقی ایرانیان
    https://musiceiranian.ir/?p=407787
       

    مطالب مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *