×
×

از ۱۲ تا ۱۴ آبان ماه در تالار وحدت

  • کد نوشته: 4066
  • موسیقی ایرانیان
  • یکشنبه, ۲ام آبان ۱۳۸۹
  • ۴ دیدگاه
  • گروه موسیقی حصار به آهنگسازی علی قمصری و خوانندگی همایون شجریان ۱۲ تا ۱۴ آبان ماه سال جاری ساعت ۲۱ در تالار وحدت به صحنه می‌رود. به گزارش خبرنگار ایلنا، گروه همنوازان حصار به سرپرستی علی قمصری و خواندگی همایون شجریان که روزهای ۳۰ و ۳۱ فردوین ماه در برج میلاد و روزهای سوم و […]

  • گروه موسیقی حصار به آهنگسازی علی قمصری و خوانندگی همایون شجریان ۱۲ تا ۱۴ آبان ماه سال جاری ساعت ۲۱ در تالار وحدت به صحنه می‌رود.
    به گزارش خبرنگار ایلنا، گروه همنوازان حصار به سرپرستی علی قمصری و خواندگی همایون شجریان که روزهای ۳۰ و ۳۱ فردوین ماه در برج میلاد و روزهای سوم و چهار اردیبهشت ماه در تالار اندیشه به صحنه رفته بود، هم اکنون قصد دارد همان برنامه را به مدت سه شب در تالار وحدت به صحنه ببرد.
    این کنسرت که به دلیل ترافیک برنامه‌های سالن‌ها و مصادف شدن آن با اجرای پروژه موسیقی سیمرغ به آهنگسازی حمید متبسم در همان روزها نتواست در سالن های دیگر تمدید شود، در شهرستان‌های مختلف نیز برنامه ی خود را تکرار می‌کند.
    براساس گزارش خبرنگار ایلنا، قطعات بخش اول این کنسرت، مقدمه دشتی به همراه آوازهای «بی‌دل و بی‌زبان» و «صنما»، چهار مضراب، تصنیف «خاکدان عشق»، مقدمه نوا، ساز و آواز «نقش خیال»، تصنیف «توبه‌شکن»، ضربی نهفت به همراه آواز نهفت و تصنیف «شهر به شهر» از آلبوم «نقش خیال» هستند.
    قطعات بخش دوم نیز شامل مقدمه چهارگاه به همراه آواز «برون از دیده‌ها»، تصنیف «در عاشقی»، تکنوازی تار، تصنیف «آب، نان، آواز»، ساز و آواز شوشتری، تصنیف «به‌جان تو»، ساز و آواز «گناه عشق» و تصنیف «هوای گریه» از آلبوم «آب، نان، آواز» است.
    گروه همنوازان حصار با ترکیب علی قمصری به عنوان آهنگساز و نوازنده تار، سهراب پورناظری نوازنده کمانچه، مصباح قمصری نوازنده کمانچه باس، نگار خارکن نوازنده کمانچه آلتو، علی اصغرعربشاهی تار،نوشین پاسدار نوازنده عود، حسین رضایی نیا نوازنده دف، همایون نصیری نوازنده دمام و سازهای کوبه‌ای و آیین مشکاتیان نوازنده تنبک و کوزه در این کنسرت سه روزه صدای همایون شجریان را همراهی می کنند.

    https://musiceiranian.ir/?p=4066
       
    برچسب ها

    مطالب مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *