×
×

روایت ولایت عشق در «جعبه موسیقی»

  • کد نوشته: 405885
  • حمیده موسوی
  • شنبه, ۲۶ام مهر ۱۳۹۹
  • ۰
  • به مناسبت شهادت امام رضا (ع) موسیقی سریال «ولایت عشق» با اجرای مریم نشیبا از برنامه «جعبه موسیقی» رادیو نمایش پخش می‌شود.

    روایت ولایت عشق در «جعبه موسیقی»
  • روایت ولایت عشق

    به مناسبت شهادت امام رضا (ع) موسیقی سریال «ولایت عشق» با اجرای مریم نشیبا از برنامه «جعبه موسیقی» رادیو نمایش پخش می‌شود.

    به نقل روابط عمومی رادیو نمایش، موسیقی سریال «ولایت عشق» به آهنگسازی مرحوم بابک بیات به روایت مریم نشیبا از برنامه رادیویی «جعبه موسیقی» پخش می‌شود.

    برنامه «جعبه موسیقی» رادیو نمایش به موسیقی فیلم‌ها و سریال‌ها می‌پردازد و در حالی که داستان فیلم را در آن می‌شنوید با تحلیل و بررسی موسیقی نیز همراه هستید.

    ولایت عشق سریالی است به نویسندگی و کارگردانی مهدی فخیم‌زاده و آهنگسازی زنده یاد استاد «بابک بیات» که در سال ۱۳۷۹ از شبکه یک سیما به روی آنتن رفت. موضوع سریال درباره زندگی علی بن موسی‌الرضا و آوردن او به «مَروْ» و دوران سخت نیابت وی و به شهادت رسیدن ایشان بود.

    در این سریال بازیگرانی چون اکبرزنجانپور، دانیال حکیمی، بیژن امکانیان، فریماه فرجامی، بیتا فرهی، رامبد جوان، داوود رشیدی، لادن طباطبایی، مریلا زارعی، فتحعلی اویسی، سیروس گرجستانی، عنایت بخشی، حبیب اسماعیلی، حبیب دهقان نسب و بسیاری دیگر از هنرمندان به ایفای نقش پرداخته‌اند.

    این برنامه به تهیه‌کنندگی انسیه سمیع‌پور، گویندگی مریم نشیبا و نویسندگی صبا رادمان، شنبه ساعت ۱:۳۰ دقیقه از رادیو نمایش پخش می‌شود و تکرار آن ساعت ۱۳:۳۰ دقیقه از این شبکه رادیویی است.

    منبع: موسیقی ایرانیان
    https://musiceiranian.ir/?p=405885
       

    مطالب مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *