×
×

توسط نشر تلسک
نخستین اثر رسمی آسو کهزادی با نام «پُروتیوا» منتشر شد

  • کد نوشته: 402702
  • حمیده موسوی
  • شنبه, ۱۲ام مهر ۱۳۹۹
  • ۰
  • «پُروتیوا» ششمین آلبوم منتشرشده و اولین آلبوم شخصیِ آسو کهزادی در نقش آهنگ‌ساز است که توسط نشر تِلِسک در سال ۱۳۹۸ تهیه و تولید شده و در سال ۱۳۹۹ منتشر می‌شود.

    نخستین اثر رسمی آسو کهزادی با نام «پُروتیوا» منتشر شد
  • پروتیوا از آسو کهزادی

    آلبوم «پُروتیوا»، به عنوان نخستین اثر رسمی از آسو کهزادی، توسط نشر تلسک منتشر شده و در دسترس علاقمندان قرار گرفت.

    به گزارش «موسیقی ایرانیان»، «پُروتیوا» ششمین آلبوم منتشرشده و اولین آلبوم شخصیِ آسو کهزادی در نقش آهنگ‌ساز است که توسط نشر تِلِسک در سال ۱۳۹۸ تهیه و تولید شده و در سال ۱۳۹۹ منتشر می‌شود.

    این اثر از قطعاتی برای پیانو؛ سه قطعه‌ی پیانوی سولو، سه دوئت برای پیانو و زهی و سه قطعه حاوی اصوات همراهی‌کننده‌ی پیانوی آکوستیک (صداهای ضبط شده از محیط و همچین تصانیف قاجاری حاصل از ضبط‌های کمپانی گرامافون در حدود یک قرن پیش) تشکیل و تحت عناوین «تصنیف باده و نوا»، «نوایی»، «نی ریزان»، «باغ پروتیوا»، «سرو مخفی»، «نوآن-برای پروتیوا-»، «مجنونی»، «شلیرا» و «از میان گلها» چیدمان یافته است.

    در این‌ آلبوم، بصیر فقیه‌نصیری به‌عنوان نوازنده‌ی پیانوی تمام قطعات آلبوم و آتنا اشتیاقی به‌عنوان نوازنده‌ی ویلن‌سل (در یک قطعه) می‌نوازند. ضبط پیانو در استودیو کرگدن و ضبط سازهای زهی، میکس و مسترینگ قطعات توسط حامی حقیقی انجام گرفته است.

    شایان ذکر است که نخستین اثر رسمی آسو کهزادی با نام «پُروتیوا»، از سوی شرکت تلسک منتشر شده و علاقمندان می توانند آن را از روی بیپ تونز و نشانی آهنگساز اثر www.asokohzadi.com دانلود نمایند.

    منبع: سایت خبری و تحلیلی موسیقی ایرانیان Musiceiranian.ir
    https://musiceiranian.ir/?p=402702
       

    مطالب مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *